جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

در گفت و گو با سینماپرس:

احمدی: در همکاری با فیلمسازان جوان ریسک می‌کنم

محمد احمدی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمد احمدی تهیه کننده، کارگردان و فیلمبردار سینما در خصوص همکاریش با فیلمسازان جوان گفت: در تولید فیلم توسط فیلمسازان جوان اهل ریسک هستم.

احمدی در همین زمینه به خبرنگار سینماپرس توضیح داد: من معتقدم اگر در زندگی ریسک نباشد زندگی از جذابیت برخوردار نیست لذا شما اگر به کارنامه کاری من نگاه کنید اغلب با کارگردانان فیلم اولی همکاری داشته ام.

کارگردان فیلم «شاعر زباله ها» با بیان اینکه  برای من چنین انتخاب هایی در دوران کاری از اهمیت بالا برخوردار است توضیح داد: به همین جهت فیلم «جنجال در عروسی» را به صورت سه بعدی در سینمای ایران کار کردیم که به جرات می توانم بگویم فیلمی استاندارد در سینمای ایران است.

وی با اشاره به اینکه «جنجال در عروسی» کا رخوبی از آب درآمده توضیح داد: از آنجایی که ساخت فیلم سه بعدی مقتضیات خاص خود را دارد ما نمی توانستیم داستان رئال را به صورت سه بعدی کارکنیم به همین جهت این فیلم در فضای فانتزی با طنز خودش روایت می شود.

تهیه کننده «آزمایشگاه» گفت: تدوین این فیلم سینمایی مدتی است  توسط پگاه احمدی به پایان رسیده و علیرضاعلویان صداگذاری آن را انجام می دهد.

وی گفت: این فیلم  محصول مشترک ایران و فرانسه است با مشارکت بنیاد سینمای فارابی ساخته شده و میکس نهایی آن هم در فرانسه انجام می شود. تمام تلاش ما این است فیلم با نسخه و کیفیت عالی برای نمایش در جشنواره فیلم کودک آماده شود.

یاداوری می شود فیلمبرداری این فیلم  سال گذشته به طور کامل در شهر یزد انجام شده است.

وی همچنین در مورد مراحل فنی  فیلم «به دنیا آمدن» گفت: اولین نمایش فیلم محسن عبدالوهاب در صورت تأیید هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر است لذا عجله ای برای آماده کردن فیلم به سرعت نداریم. سپیده عبدالوهاب این فیلم را در حال حاضر تدوین می کند و صداگذار آن هنوز مشخص نشده است.

بازیگران فیلم جنجال در عروسی  عبارتند از :علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست،   مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

از عوامل «جنجال در عروسی» می توان به نویسنده و کارگردان: سید رضا خطیبی سرابی، تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، استریو گراف (متحصص سه بعدی) : ژان ماری بوله، طراح صحنه و لباس: مهدی دیلمی، طراح گریم: محمد رضا قومی، تدوین: پگاه احمدی، مدیر تولید: عباس کلانتری، مدیر برنامه ریزی: یعقوب غفاری، صدابردار: طاهر پیشوایی، استوری برد: وحید اسلامی، جلوه های بصری:علی تصدیقی، عکاس:سهیل راد، دستیاران استریو گراف: الکساندر سین، کمی بوله و محصول:موسسه سینمایی کویر فیلم.

«جنجال در عروسی» دومین همکاری محمد احمدی و رضا خطیبی پس از فیلم سینمایی «حریم» است.

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.