چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

دوکارته بودن، نماینده سوال‌کننده از وزیر را پشیمان کرد

علی جنتی

فارس: سید ناصر موسوی لارگانی ضمن اشاره به همدلی و حمایت از دولت، خبر از منتفی شدن سوال پیرامون ممیزی از وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس را اعلام کرد.

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مجلس شورای اسلامی پیرامون اینکه قرار بود روز گذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از وزیر ارشاد سوالی درباره ممیزی پرسیده شود، نتیجه چه شد، گفت: پرسش از وزیر ارشاد در صحن علنی مجلس به دلیل دو کارته بودن آقای جنتی منتفی شد.

وی افزود: برخی از نمایندگان و مسئولان مجلس شورای اسلامی و یر مجلس مواردی را پیرامون دو کارته بودن وزیر ارشاد مطرح کردند و تاکید داشتند که سوال پرسیده نشود از این رو منتفی شد.

این نماینده مجلس در ادامه با بیان اینکه چندین بار پیش از این با آقای جنتی وزیر ارشاد جلسه داشتم اما هرگز قانع نشدم افزود: در سخنان وزیر ارشاد مواردی پیرامون واگذاری ممیزی به ناشران پیش از انتشار کتاب مطرح شده بود که ایشان عنوان کردند ناشران این موضوع را نپذیرفته‌اند ولی باز این موارد قانعم نکرد، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر همدلی و حمایت از دولت، از این رو سوال پرسیده نشد.

گفتنی است، این نماینده پیش از این اعلام کرده بود که این سوال حتما پرسیده خواهد شد اما حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌هایی برای منتفی شدن این پرسش خبرداده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.