چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

حضور فیلم جلیلوند در یک جشنواره معتبر بین المللی

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ؛ تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره فیلم «ونیز»

امیر آقایی در فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت

سینماپرس: فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ساخته وحید جلیلوند به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره‌ی «ونیز» در بخش افق‌های این رویداد سینمایی حضور خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» که اولین ساخته جلیلوند است برای اولین بار در سی وسومین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و با بازخوردهای مناسب از سوی منتقدین و مخاطبان رو به رو شد و در بخش نگاه نو جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را گرفت.

در این فیلم بازیگرانی چون نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، وحید جلیلوند و آفرین عبیسی ایفای نقش کردند و در خلاصه داستان آن آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی‌های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می‌کشد، دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می‌دهد اما...

نشست خبری هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز تا ساعاتی دیگر دیگر در شهر رم برگزار می‌شود و «آلبرتو باربارا» رئیس این رویداد سینمایی بصورت رسمی فیلم‌های حاضر در بخش‌های گوناگون از جمله نامزدهای شیر طلا و همچنین بخش افق‌ها را اعلام خواهد کرد.

پخش بین‌المللی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه» را کتایون شهابی برعهده دارد.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز به عنوان قدیمی‌ترین رویداد سینمایی جهان از دوم سپتامبر آغاز می‌شود و تا ۱۲ سپتامبر (۱۱ تا ۲۱ شهریور ماه) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.