چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

در نامه‌ای به سرافراز صورت گرفت

قدردانی رئیس کمیته امداد از برنامه‌های «ماه عسل»‌ و «جشن رمضان»

برنامه ماه عسل

سینماپرس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از اهتمام این سازمان به ویژه در برنامه ماه عسل به ساماندهی مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، در نامه‌ای به محمد سرافراز با اشاره به تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حمایت از مددجویان و اقشار ضعیف جامعه، کمک رسانه ملی در هدفمند کردن حمایت های مردمی از این اقدامات را ارزشمند و مؤثر دانست.

وی در این نامه، برنامه‌های مختلف سیما در شب های رمضان را که با اقبال مخاطبان مواجه شد در این زمینه تأثیرگذار و راه‌گشا ارزیابی کرده و افزوده است: تفاوت‌های ماهوی برنامه‌های رمضان ۱۳۹۴ و ورد برنامه پرمخاطب و تأثیرگذار «ماه عسل» به حوزه طرح محسنین و نمایش مسئولیت اجتماعی رسانه ملی بود که با استقبال کم نظیر اقشار مختلف مردم عزیزمان توفیق یافت امکان جذب هزاران حامی را برای کودکان نیازمند فراهم آورد.

فتاح در این نامه ضمن اعلام این خبر که با تلاش‌های برنامه «ماه عسل» اکثر افراد مشمول این طرح از حمایت‌های مالی بلندمدت هموطنان بهره‌مند شده‌اند، آورده است به شکرانه این موهبت، بر خود لازم می‌دانم از جناب عالی، عای اصغر پورمحمدی معاونت محترم سیما، مدیران شبکه های سراسری و استانی سیما، مدیران گروه اجتماعی سیما و تمامی مدیران، مجریان، برنامه سازان و هنرمندان و به طور ویژه از مجریان محترم برنامه‌های «ماه عسل» و «جشن رمضان» تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرده است تا از این پس نیز از ظرفیت بزرگ برنامه های پرمحتوا و پر مخاطب و تأثیر گذار رسانه ملی برای ترویج حرکت های خیرخواهانه استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.