چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

طی بیانیه ای

روابط عمومی فیلم «رستاخیز» اظهارات اخیر سخنگوی وزارت ارشاد را رد کرد

پوستر فیلم «رستاخیز»

سینماپرس: در حالیکه حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای گذشته در اظهاراتی اعلام کرد: اکران فیلم «رستاخیز»منوط به موافقت درویش کارگردان این فیلم با نورانی شدن چهره حضرت عباس(ع) است روابط عمومی این فیم طی بیانیه ای این اظهارات را رد کرد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به اینکه سخنان اخیر حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اکران مجدد فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش به ایجاد برخی ابهامات درباره این فیلم و اعمال برخی تغییرات در نسخه ای که مجوز اکران گرفته است، منجر شده است لذا روابط عمومی فیلم «رستاخیز» در اطلاعیه ای به این ابهامات پاسخ داد.

به نام خدا

در پی سخنان سخنگوی محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۴ در خصوص اکران مجدد فیلم سینمایی رستاخیز و توصیه به انجام برخی تغییرات در این فیلم، پرسشهای فراوانی از سوی صحاب رسانه و عموم مردم محترم از سازندگان فیلم یاد شده مطرح شده است. از آنجا که هرگونه اقدام یا تقاضای متقابل بین سینماگران حقیقی یا حقوقی با سازمان امور سینمایی، با مکاتبات رسمی وجهه‌ی قانونی پیدا می کند،  لذا به اطلاع می رساند:

از تاریخ ۲۴/۰۴/۱۳۹۴ که با دستور معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی، نمایش عمومی فیلم سینمایی رستاخیز، تعلیق گردیده ؛ علیرغم برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های انجام شده؛ هنوز هیچ سند رسمی مبنی بر شرایط تعلیق تعویق و احقاق حق این فیلم در اکران؛ از هیچ مرجع صالح قانونی صادر نشده است.

بنابراین سخنان سخنگوی محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به اشتباه در برخی رسانه ها به منزله‌ی انجام تغییراتی در فیلم سینمایی رستاخیز تلقی گردیده است؛ در حد یک گمانه زنی قلمداد شده و امید می‌رود ایشان در اطلاع‌رسانی رویدادهای فرهنگی کشور دقت بیشتری مبذول کنند.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۸
    0 0
    وزارت ارشاد سردر گم است گاهی به میخ وگاهی به نعل می کنه از قافله عقب نمونه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.