چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

در فرهنگسرای انقلاب

سفر وزیر خارجه فرانسه به تهران منجر به لغو نمایش یک مستند شد!

مستند چند قطره خون

سینماپرس: برنامه اکران مستند «چند قطره خون» در خصوص نقش وزیر خارجه فرانسه در انتقال خون­‌های آلوده به ایران که قرار بود عصر امروز در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شود به دلیل فشارهای بیرونی لغو شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه اکران مستند «چند قطره خون» درباره پرونده فروش فاکتورهای خونی آلوده و ورود بیماری ایدز به کشور در فرهنگسرای انقلاب اسلامی لغو شد.

این مستند قرار بود امروز چهارشنبه، هفتم مرداد در مراسمی با عنوان «فرش قرمز» و به بهانه حضور لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه در فرهنگسرای انقلاب اسلامی اکران شود که با ممانعت پلیس امنیت تهران لغو شد.

خانواده قربانیان به صورت نمادین از لوران فابیوس، وزیر امورخارجه و نخست وزیر وقت کشور فرانسه و از عاملان اصلی فروش فاکتورهای آلوده خونی به کشور، برای شرکت در این جلسه و تماشای مستند دعوت کرده‌ بودند.

به گزارش سینماپرس، مستند «داروی مرگبار، سوغات فرانسوی» نیز به پرونده قربانیان این فاجعه انسانی می‌پردازد و برای ردیابی سرنخ اتفاقات آن به سراغ خانواده قربانیان حادثه می‌رود، این مستند که در روزهای اخیر توسط اکران کننده‌های مردمی در نقاط مختلفی از کشور اکران شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.