شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

در گفت و گو با سینماپرس:

بابائیان: «مردن به وقت شهریور» فیلمی جوان پسند است

مردن به وقت شهریور

سینماپرس: داریوش بابائیان پخش کننده فیلم «مردن به وقت شهریور » که از چهارشنبه گذشته به جای فیلم رستاخیز در سینماها به نمایش در آمد معتقد است این فیلم مخاطبان جوان را هدف قرار داده است.

تهیه کننده فیلم «چپ دست »در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس توضیح داد: مردن به وقت شهریور اثری خوش ساخت است که برای قشر جوان ساخته شده که در گیشه با استقبال مخاطب همراه می شود.

وی ادامه داد:جای چنین فیلمی با مضمون اجتماعی  در میان فیلم های در حال اکران خالی بود و به نظر من در گیشه چرخش مالی خوبی به دست می آورد.

بابائیان در خصوص اینکه چرا این فیلم سال گذشته  در سنماها نمایش داده نشد گفت: ما تلاشمان این بود نیمه  نخست سال گذشته فیلم در سینماها اکران شود که این امر محقق نشد  برای نیمه دوم سال هم دانش آموزان و جوانان درگیر مدرسه و دانشگاه هستند و نمی توانند از این فیلم که خاص آنها ساخته شده دیدن کنند. ضمن اینکه دانشگاه ها و مدارس هم برای  نمایش این فیلم برای جوانان برنامه ای ندارند لذا ما هم صبر کردیم و اکران این زمان را پذیرفتیم.

این تهیه کننده گفت:در حال حاضر عمده جوانان در حال سپری کردن اوقات فراغت خود هستند و فیلم هم پتانسیل جذب مخاطب را دارد. 

در «مردن به وقت شهریوور» حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، مهرداد ماکویی و … بازی می‌کنند.

این فیلم به کارگردانی هاتف علیمردانی درباره مشکلات پسری است که تنها چند ماه برای شرکت در کنکور وقت دارد. هاتف علیمردانی پیشتر فیلم‌های سینمایی «یک فراری از بگبو»، «راز دشت تاران» و «به خاطر پونه» را کارگردانی کرده است.

نظرات

  • رضا اسدی ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۸
    0 0
    من منتقد نیستم ولی فیلم خیلی تکاندهنده بود زندگی غمبار جوانان بدون بت و وقتی بتهای انها سینمای هالیوود است خیلی بفکر فرو رفتم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.