جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

گزارش سینماپرس از آمار فروش گیشه سینماها

فروش ۱۱۵ میلیون تومانی «دوران عاشقی» با ۲ روز نمایش

دوران عاشقی*

سینماپرس: پس از اکران دو فیلم «نهنگ عنبر» و «گینس» با فضای کمدی از روز چهارشنبه ۲ فیلم اجتماعی به ترکیب اکران فیلم‌های عید فطر اضافه شدند که «دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان ظرف ۲ روز نمایش توانست ۱۱۵ میلیون تومان از گیشه کسب کند

به گزارش خبرنگار سینماپرس، بعد از تصمیم شورای صنفی نمایش و همچنین مشخص شدن عدم اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی درویش از روز چهارشنبه ۷ مردادماه اکران دو فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و همچنین مردن به وقت شهریور به کاگردانی «هاتف علیمردانی» از سینماهای سراسر کشور آغاز شد.

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» توانسته است در روزهای اول اکران خود به فروش خوب دست پیدا کند و  به فروش ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

این فیلم از روز چهارشنبه به نمایش درآمد و هم اینک  ۲۶ سالن سینما در تهران دراختیار دارد که ظرف  دو روز نمایش به فروش ۱۱۵ میلیون تومان دست یافت. این فیلم در اولین روز نمایش (چهارشنبه) ۴۰ میلیون تومان و پنج شنبه  ۷۵ میلیون تومان فروش داشت.

«نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم نیز که یازدهمین هفته فروش خود را سپری کند هنوز هم با اقبال از سوی مخاطب مواجه شده و موفق شد ظرف مدت ۶۷ روز نمایش ۴ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در تهران و در شهرستان ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشد که جمع فروش کل آن ۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است.

فیلم سینمایی «عصر یخبندان» هم توانسته است در تهران ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ۴۵۰ میلیون تومان بفروشد که جمع  فروش کل آن نیز  ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

تاکنون فروش فیلم «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده در تهران ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است که مجموع فروش آن ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

«گینس» در تهران ۳۵ سالن سینما و در شهرستان حدود ۶۴ سینما ی فعال را در اختیار دارد.

«مردن به وقت شهریور» و «خداحافظی طولانی» به ترتیب توسط دفتر شکوفا فیلم و هدایت فیلم پخش می شوند تا زمانی که مشغول آماده سازی گزارش بودیم فروش فیلمها از سوی دفتر اعلام نشد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.