یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

خاطره‌ای از مردودی‌های غفوریان در «خنداونه»

مهران غفوریان

باشگاه خبرنگاران: مهران غفوریان بازیگر کمدی سینما و تلویزیون از خاطرات دوران تحصیل و مردود شدن‌هایش در «خندوانه» گفت.

«خندوانه» در آغاز یکی دیگر از هفته های داغ تابستان،این بار نیز دل های زیادی را خنداند و انرژی حاصل از شادی این برنامه را به همه ی کتابفروش ها و خانواده هایشان تقدیم کرد.

طبق روال معمول بعد از ۲۰ ثانیه خنده، برنامه با ورود و حضور مهران غفوریان ادامه یافت؛ وی اعلام کرد که می‌خواهد در مورد دوران دبیرستانش بگوید و طی خاطره ای بیان کرد: من در دبیرستان بعضی از درس هارا از ۴ بیش تر نمی گرفتم،زیرا آن موقع ها پدر خدابیامرزم اصرار داشت که من تجربی بخوانم ولی حتی با خواندن درس ها نیز نمره ی خوب یا حتی معمولی نمی گرفتم چون از اول به هنر علاقه داشتم.

از مردوی خرداد تا معدل ۱۸و نیم دیپلم

غفوریان افزود: بعد از امتحانات سال اول قرار شد تا قبل از شهریور که باید برای دروس افتاده ام درس می خواندم به بوشهر خانه ی دوستم بروم،به خیال این که تنها ۴درس را تجدید می شوم رفتم و برگشتم ولی بعد پدرم بعد از۵ دقیقه خیره نگاه کردن به من گفت فکر میکنی چند درس را افتادی؟من با شک گفتم ۶تا و او پاسخ داد کلا مردود خرداد شدی!

از یک طرف بابت این که دیگرنمی خواستم تابستان درس بخوانم خوشحال بودم و از طرفی می گفتم دوباره باید سر آن کلاس بنشینم؟و این اتفاق یکبار دیگر تکرار شد و من دوبار به طور کل مردود شدم،تا اینکه به هنرستان رفتم و گرافیک خواندم و سرانجام دیپلمم را در این رشته با معدل ۱۸ونیم گرفتم.

 

این ها هنرپیشه خراب کنند!

وی از جوان خواست که پانتومیم نیز بازی کنند ولی با دیدن عنوان داخل پاکت از بازی منصرف شد ولی بعد دوباره سعی کرد ترکیب در لفافه حرف زدن را اجرا کند،که سرانجام با لبخونی مفهوم را به زور رساند و به جوان گفت : این هارو چه کسی طرح می کند؟خوب هنرپیشه خراب کنند دیگر!

بعد از رفتن این کمدین رامبد بیان کرد که می خواهد از سومین یار تیم ملی کشورمان که به خندوانه می آید دعوت کند ؛ و سپس عادل غلامی را فراخواند و در ابتدا از او پرسید :سرعتی زن یعنی چی و چه کار میکند؟

غلامی پاسخ دادکه با ضربات محکم خود باعث می شود تا حریف را در تشخیص منطقه ی فرود توپ به اشتباه بیندازد.

 

۹۷و۱ نیز قد کوتاهی محسوب می شود

غلامی در بخش دیگر صحبت ها به قد لازم برای این پست که از ۲ ونیم به بالا است و وی با قد ۹۷/۱  در آن حضور دارد اشاره کرد و از تمرین ها و تلاش های چند برابر حد معمول برای رسیدن به این نقطه گفت.

او که از سال ۷۹ مشغول این ورزش است اظهار داشت که بعد از خداحافظی اش از زمین اصلا تمایل ندارد که در والیبال بماند چه به صورت مربی و چه در جایگاه های دیگر.

این بازیکن همچنین از  ناامیدی و  و ناراحتی های شدیدی که بعد از باخت در بعضی از بازی ها به او دست می داد گفت و بیان کرد که گاهی تا مرز فکر به خداحافظی از این عرصه نیز می افتاده است.

 

اصلأ خنده دار نیست!

غلامی اظهار داشت که از سال ۸۶ ازدواج کرده و به تازگی دارد پدر می شود،همچنین فرزندش پسراست و اسم او را فعلا آریو گذاشته اند، سپس روبه دوربین و خطاب به همسرش گفت : دوستت دارم وهرچی در زندگی دارم از شما دارم.

وی که در کودکی ساکن یکی از روستاهای اطراف آمل بوده است ، سپس به سراغ شیطنت های کودکیش رفت واز سر شکستن هایی که با اجر و سنگ در سن حدود ۴ سالگی انجام داده بود گفت و بعد در جواب رامبد که پرسید خنده ی پدری که می فهمد خانومش ۷ قلو زاییده چه شکلی است به شوخی گفت:اصلا خنده ندارد و من اگر بودم از همان جا فرار می کردم!

پرررویی،خوش اخلاقی و ظاهرا بد اخلاقی در برخورد و نگاه اول، از ویژگی هایی است که وی راجع به خودش بیان کرد؛ سپس جناب خان نیز بعد از مدتی به آن ها پیوست و به غلامی مقام نارگیل تمام را اعطا کرد و علت غیبتش را در برنامه ی اخیر سفرش به پاریس برای افتتاح شعبه ی لبوفروشی پاری سن ژرمن بیان داشت.

 

جناب خان جاسوس دوطرفه می‌شود

جناب خان در بخش دیگر بعد از توضیح عادل راجع به علامت هایی که در بازی با انگشت به یکدیگر نشان می دهند به موزرسکی بازیکن روسی زنگ زد و اعلام کرد که به عنوان جاسوس دوطرفه معنی علامت هارا فهمیده و به او خواهد گفت!

در پایان نیز بعد از رفتن غلامی مسابقه ی داخل استودیو که شامل دارت برای آقایان و اعصاب برای خانوم ها بود را اجرا کردند و سپس جوان آرزو های خوبی برای همه ی مردم ایران کرد؛و قسمتی دیگر از خندوانه  پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.