دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

آخرین خبرهای سینماپرس از «تهران من»

فرح‌بخش سومین اثر سینمایی خود را اول شهریور کلید می‌زند

حسین فرحبخش*

سینماپرس: فیلم سینمایی «تهران من» به کارگردانی محمد حسین فرحبخش و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی اول شهریور جلوی دوربین می رود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، برای فیلمبرداری «تهران من» ۲۵ جلسه فیلمبرداری پیش بینی شده است و در حال حاضر محمدحسین فرحبخش به همراه کامران قدکچیان با حساسیت خاصی در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستند.

براساس این گزارش، گفته می‌شود فرحبخش با تمدید پروانه ساخت خود در حال رایزنی برای انتخاب عوامل و بازیگران اثر جدید خود است و  امیدوار است بتواند تا اول شهریور فیلم خود را کلید بزند.

«تهران من» فیلم یک ملودرام اجتماعی – خیابانی است که بیش از ۹۰ درصد از زمان فیلم در خیابان می گذرد و درام داستان فیلم بر اساس اتفاقاتی که برای یک دختر رخ می دهد شکل می گیرد و شخصیت های فیلم که اغلبشان جوان هستند متعلق به طبقه متوسط جامعه هستند.

این گزارش حاکیست تا به حال حضور فرج حیدری به عنوان مدیر فیلمبرداری، حجت اشتری به عنوان طراح صحنه ، مسعود افشار و بهنوش طیب به عنوان طراحان گریم و عبدا.. علیخانی به عنوان تهیه کننده قطعی شده است.

گفتنی است، آخرین اثر محمد حسین فرح‌بخش فیلم "مستانه" با بازی فرهاد اصلانی، سحر دولتشاهی، باران کوثری و میلاد کی مرام سال گذشته اکران شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.