دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

وقتی پرستاران رضا عطاران را با دیوانه اشتباه گرفتند

سعید آقاخانی در نشست خبری فیلم سینمایی«خداحافظی طولانی»

خبرآنلاین: سعید اقاخانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه «خندوانه» خاطره‌ای از خوابگاه دوران دانشجویی‌اش را تعریف کرد، جایی که پرستاران یکبار رضا عطاران را با یک دیوانه اشتباه گرفته بودند.

سعید اقاخانی گفت که در دوران دانشجویی با فرهاد اصلانی هم اتاق بوده اما با رضا عطاران هم در خوابگاه خیلی دوست بوده و رفاقت داشته.

او در حال حاضر فیلم «خداحافظی طولانی» را روی پرده سینماها دارد و به خاطر همین فیلم هم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

آقاخانی در این برنامه گفت که یک شب تعدادی از دانشجویان در را روی یکی از هم اتاقی‌هایشان قفل کرده بودند و او هم داد و بیداد می‌کرد. به گفته این بازیگر آن‌ها معتقد بودند که هم اتاقی شان دیوانه شده و به همین خاطر به تیمارستان هم زنگ زده بودند تا کادر پزشکی برای بردن بیمار به خوابگاه بفرستد.

او ادامه داد: «این ماجرا حدود ۲۰ دقیقه طول کشید و ما هم هر کدام به اتاق‌هایمان برگشتیم تا این که آمبولانس آمد و پرستاران هم به داخل راهرو خوایگاه آمدند، در همین حین رضا عطاران هم از دستشویی خوابگاه بیرون آمد و مسواک هم دستش بود، سر و وضع رضا عطاران طوری بود که یک هو پرستاران به او گفتند که آقا از جات تکان نخور. عطاران هم جواب داد که بابا من نیستم که یکی دیگه‌اس.»

رامبد جوان به شوخی گفت که خوب شد رضا را نگرفتند، آقاخانی هم جواب داد: «کاش می‌گرفتنش.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.