سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

گفتگوی سینماپرس با یک بازیگر خوش آتیه

ساعد سهیلی: در انتخاب نقش‌هایم حساسیت دارم/ فیلم‌نامه های پدرم را نمی‌خوانم!

ساعد سهیلی در اکران خصوصی فیلم سینمایی«رخ دیوانه»

سینماپرس: ساعد سهیلی بازیگر و فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما در خصوص اینکه در فیلم جدید پدرش چه نقشی را بر عهده دارد گفت:فیلم نامه های پدرم را نمی خوانم و در انتخاب های ایشان دخالت نمی کنم.

بازیگر فیلم «رخ دیوانه» در گفت و گوبا خبرنگار سینماپرس در مورد اینکه آیا پدر همکاری با کارگردانان مطرح را برایش فراهم می کند یا اینکه کارگردانان به وی پیشنهاد می دهند  گفت:  شماره  تلفن من از شماره تلفن  پدر مجزاست؛ عوامل سینمایی نسبت به من محبت دارند و خودشان با من تماس می گیرند. همچنین اینکه بعضی وقتها پیش می آید که  من دو ماه یکبار هم پدر را نمی بینم او درگیر کارهایش است و من هم در گیر زندگیم.

وی گفت: قطعأ در کارها با پدر مشورت میکنم و اگر قرار است در فیلمی حضور داشته باشم نظر نهایی و اجازه آخر را پدر می دهد.

وی در خصوص اینکه در انتخاب هایش چه چیز ملاک است با توجه به اینکه اخیرا  فرصت همکاری با کارگردانان برجسته برایش فراهم شده، گفت: از سال ۹۰ که به صورت جدی کارم را آغاز کردم در انتخاب نقش ها حساسیت داشتم. سعی می کردم فیلم هایی را برای بازی انتخاب کنم که از خروجی خوبی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: دغدغه ام این است فیلمی بازی کنم که مردم آن را دوست داشته باشند و موضوع مطرح شده در فیلم با مردم ارتباط برقرار کند.

بازیگر فیلم «کلاشینکف» اضافه کرد: فیلمی که جذابیت بصری داشته باشد و تصویر و نتیجه مثبت و قابل قبولی که در آخر به مردم می دهد برایم حائز اهمیت است والا اینکه چه تعداد اسم در فیلم حضور دارد چندان برایم اهمیت ندارد؛ کما اینکه در فیلم «چند متر مکعب عشق» نوید محمودی پیش از این بازی داشتم.

وی در خصوص کار در تلویزیون گفت: هنوز فرصت کار  خوب برایم پیش نیامده اما در هر حیطه ای کار  و نتیجه خوب برایم مهم است.

سهیلی همچنین در مورد بازی در فیلم «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی گفت: فعلا در مورد فیلم آقای شهبازی صحبتی ندارم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.