شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

بازتاب یک تصمیم در میالی اهالی سینما

رمضانی: ای‌کاش درباره تفکیک جشنواره فیلم کودک و نوجوان با ما مشورت می‌شد

غلامرضا رمضانی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: غلامرضا رمضانی کارگردان سینما در مورد تفکیک جشنواره فیلم کودک از نوجوان معتقد است مسئولان سینمایی در این مورد مهم باید با سینماگران فعال در این حوزه مشورت می کردند.

کارگردان «فرار از قلعه رودخان» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در این مورد توضیح داد: مسئولین سینمایی می توانستند با برگزاری نشست های تخصصی  و همایش با حضور فعالان این گونه سینمایی، نظرآنها را پیرامون این تفکیک جویا شده و نظرات همه را مورد بررسی قرار می دادند.

وی در عین حال گله کرد: :  طی شانزده سال گذشته به کرات در مورد مهجور بودن، مظلومیت و به حاشیه رفتن سینمای کودک  صحبت کرده ایم و نظراتمان را گفته ایم اما  آیا ترتیبب اثر داده شده که حال بخواهیم در این مورد مهم هم نظر دهیم؟

رمضانی در این مورد که پیامد این تصمیم گیری بر سینمای کودک و نوجوان  چه تاثیری می تواند داشته باشد  ادامه داد:  مگر در ۲۰ سال گذشته در سینمای کودک به اندازه کافی تصمیم عجولانه گرفته نشده است؟ طی دهه های گذشته مدیران به دفعات تصمیماتی گرفتند که عواقب خوبی برای سینمای کودک  در بر نداشت؛ آیا کسی اعتراضی کرد و فیلمسازی توانست کاری انجام دهد؟ 

این سینماگر حوزه کودک و نوجوان اظهار داشت: همه تلاشم را میکنم که نسبت به این تصمیم خوش بین باشم مگر اینکه خلافش ثابت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.