دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

«فامیل دور» در رقابت با عروسک‌ها اول شد!

فامیل دور

خبرآنلاین: نخستین جشنواره ملی اسباب بازی، برگزیدگان خود را شناخت و «فامیل دور» برترین عروسک شد و از حوزه هنری به خاطر تولید«شکرستان» تقدیر به‌عمل آمد.

 در مراسمی که با حضورمدیرعامل کانون و یکی از مسئولان معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نزدیک به ۶۰ جایزه در بخش‌های اصلی و جنبی این جشنواره به فعالان، طراحان، تولیدکنندگان و واردکنندگان این حوزه اهدا شد تا پنج‌ روز فعالیت این جشنواره و نمایشگاه کار خود را پایان دهد.

گروه داوری در پنج بخش ویژه و چند جایزه و تقدیر جنبی، نتایج بررسی بیش از ۵۰۰ طرح را در قالب یک بیانیه اعلام کردند تا برگزیدگان جوایز خود را از مسئولان فرهنگی کشور دریافت کنند.

بر اساس رای داوران این جشنواره، که در این مراسم قرائت شد، در گروه فرهنگی و هنری رتبه‌ اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر، ۵ هزار هولوگرام و جایزه‌ی ۱۰ میلیون ریالی به ايرج طهماسب و حميد جبلی برای تولید عروسک‌های فاميل دور و... اهدا شد.

در این بخش و در رتبه‌ دوم، لوح تقدیر، ۳ هزار هولوگرام و جایزه‌ هفت میلیون و پانصد هزار ریالی اهدا شد به سميه ناصری، حفیظه منعی، شهره بهرامی و مهتاب کامياب برای تولید عروسک‌های منو بدوز: بال ناز و جوجو، شيرجان، فيل کوچولو و خال‌خالی، و رتبه‌ی سوم هم با دریافت لوح تقدیر، ۲ هزار هولوگرام و جایزه‌ پنج میلیون ریالی به شرکت جم ویژن راه نیک برای تولید عروسک‌های پولیشی و نمایشی مدرسه‌ موش‌ها رسید.

در این برنامه از حوزه هنری به خاطر تولید«شکرستان» تقدیر به‌عمل آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.