جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

گفتگوی سینماپرس با محسنی نسب

تهیه کننده «لامپ صد» فیلم جدید خود را با موضوع دانشمندان ایرانی می‌سازد

محسن محسنی نسب*

سینماپرس: محسن محسنی نسب از ساخت فیلمی با موضوع دانشمندان ایرانی برای حضور در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

محسن محسنی نسب تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: در ماه های اخیر نگارش فیلمنامه ای را با موضوع و محوریت دانشمندان ایرانی در صنعت داروسازی در دستور کار قرار دادم  که پس از اتمام متن، در حال حاضر آن را برای صدور پروانه ساخت تحویل ارشاد داده ام.

وی افزود: این فیلم با نام «آگاهان» به محض دریافت پروانه ساخت وارد پیش تولید خواهد شد و امیدوارم بتوانم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسد.

این تهیه کننده سینما به داستان این فیلم اشاره کرد و گفت: «آگاهان» قصه زن دانشمند ایرانی است که دارویی کشف می کند ولی در مسیر پیشرفت خود با مشکلاتی مواجه می شود؛ به نوعی قصه با موضوعات سیاسی جامعه گره می خورد . 

وی اظهار داشت: تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی و کارگردانی این فیلم بر عهده خودم است و سعی می کنم در این فیلم فضای تازه ای را به سینمای ایران معرفی کنم.

محسنی نسب در بخش دیگری از صحبتهایش افزود: چندی پیش فیلمنامه ای با نام « راهنما به راست، گردش به چپ» که روایتگر سیاسون نون به نرخ روز در جامعه بود را تحویل ارشاد دادم که متاسفانه شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی با ساخت این فیلم سینمایی موافقت نکرد.

براساس این گزارش، محسنی نسب پیش از این فیلمهای «لامپ صد»، «یاس های وحشی» و ... را در مقام تهیه کننده در کارنامه خود داشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.