دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

اتمام تصویربرداری یک فیلم ویدئویی

«جدایی» با حضور مهدی امینی خواه و پرستو صالحی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

مهدی امینی خواه-پرستو صالحی

سینماپرس: تصویربرداری فیلم بلند «جدایی» به نویسندگی و کارگردانی سید میلاد بنی طبا در اصفهان به پایان رسید.

بنی طبا در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس بیان کرد: تصویربرداری این فیلم هفته گذشته در اصفهان به پایان رسید و در حال حاضر تدوین این فیلم توسط حسین سجادیان و نادر سامانیان انجام می شود؛ مازیار کلاهی هم آهنگسازی فیلم و مجتبی حبیب الهی صداگذاری این فیلم ویدئویی را انجام می دهند.
مهدی امینی خواه، پرستوصالحی، شهنام شهابی، کاظم افرندنیا، وحیدمحمد زاده، علی فشارکی، محمود شریعتی و...از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

لوکیشن های این فیلم ویدئویی در تهران و اطراف اصفهان قرار داشته و در خلاصه داستان آن آمده : جدایی روایتگر زندگی زوجی است که قصد جداشدن از یکدیگر را دارند و بنا به نظر مشاور خانواده به سفری تحمیلی به شهر اصفهان راهی می شوند که در طول مسیر بر مبنای  اتفاقاتی راه را گم کرده و در شب و به امامزاده ای پناه می آورند تا اینکه...
این فیلم که به سفارش دانشگاه آزاد واحدخوراسگان و نهاد صیانت از خانواده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده، قرار است از شبکه ۳ سیما به پخش برسد.

عوامل اصلی این فیلم عبارت اند از: نویسنده و کارگردان: سید میلاد بنی طبا. تهیه کننده و مدیر تولید: صالح داستانپور. مدیر تصویر برداری: صادق داوری. مدیر صدابرداری: مجتبی حبیب اللهی. طراح گریم: محمود دهقانی. طراح صحنه و لباس: سید میلاد بنی طبا. مدیر تدارکات: احسان داستانپور. تدوین: حسین سجادیان، نادر سامانیان. آهنگساز: مازیار کلاهی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.