چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به رغم انتشار برخی اخبار

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزایش بهای بلیط فیلم محمد رسول الله (ص) را تکذیب کرد

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش افزایش قیمت بلیط سینماها برای نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در پی انتشار خبری در یکی از رسانه های سینمایی مبنی بر افزایش بهای بلیط سینما ها و پردیس های کشور برای نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) مجید مجیدی، غلامرضا فرجی در گفتگو با ما گفت: هیچ سینما یا پردیسی در کشور نمی تواند به صورت خودسر افزایش قیمت داشته باشد.

وی افزود: روال قانونی افزایش بهای بلیط به این صورت می باشد که مدیران سینما و پردیس ها باید به صورت کتبی درخواست افزایش قیمت بلیط خود را به شورای صنفی نمایش ارائه دهند و وظیفه شورا نیز بررسی موضوع و ارائه گزارشی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص می باشد .

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ درخواستی مبنی بر افزایش قیمت بلیط ها از طرف هیچ سینمایی ارائه نشده و اساساً شورای صنفی نمایش نیز هیچ تصمیمی در خصوص افزایش بهای بلیط برای نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) ندارد. 

به گزارش سینماپرس، صبح امروز یکی از روزنامه های سینمایی از قیمت ۱۲ هزار تومانی برخی سینماها و پردیس ها برای نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) با توجه به زمان دو ساعت و ۵۸ دقیقه ای این فیلم خبر داده بود.

ضمناً یادآور می شود که شورای صنفی نمایش در مصوبه جلسه این هفته خود، حمایت ویژه این شورا را از فیلم محمد رسول الله (ص) با اختصاص دو سرگروه سینمایی آزادی و ماندانا اعلام کرده بود.

به گزارش سینماپرس، فیلم مجید مجیدی قرار است از چهارم شهریور ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش در می آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.