دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

در مصاحبه ای با خبرنگار ما مطرح شد

«علیرضا اسحاقی» و نگارش سه اثر تلویزیونی با موضوع مسجد، اردوهای جهادی و عملیات مرصاد

علیرضا اسحاقی

سینماپرس: علیرضا اسحاقی کارگردان تلویزیون و مدیر سابق فیلم و سریال شبکه چهار سیما این روزها نگارش دو سریال را در دست دارد.

این بازیگر سینمای دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درمورد فعالیت های اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول  نگارش دو سریال تلویزیونی تحت عنوان «مسجد محله» و «کوچ بهار» هستم.

وی ادامه داد: داستان سریال «مسجد محله» در مورد مسجدی است که کانون سلسله اتفاقات  محله  است و مردم با حضور در مسجد و ایجاد تعامل و همکاری، موفق به حل مشکلات آنجا می شوند. این سریال محصول سازمان فرهنگی هنری اوج و شبکه افق است.

اسحاقی همچنین گفت: «داستان کوچ بهار» نیز قصه اردوهای جهادی است که بسیج نظام پزشکی کشور خدمات متنوعی همچون  اعمال جراحی و غیره را در نقاط دور افتاده کشور انجام می دهد. این سریال محصول گروه بسیج صدا و سیماست.

وی همچنین افزود: نگارش تله فیلم کمین گاه را هم انجام داده ام که داستان این فیلم در خصوص عملیات مرصاد است. فیلم نامه دیگری هم آماده ساخت دارم به اسم «بمبک» که از  جشنواره فیلم کودک  اصفهان سال ۹۲  جایزه کسب کرد اما هنوز به تولید نرسیده است.

این کارگردان ادامه داد: ترجیح من این است که اگر فضا فراهم شود خودم ساخت این فیلم ها  یا سریال ها را برعهده بگیرم.

اسحاقی همچنین خبرداد نظارت کیفی سریال جدیدش را حسین تبریزی برعهده دارد.

علیرضا اسحاقی پیشتر مدیر فیلم و سریال شبکه سحر و شبکه چهار و نیز مدیر اداره تولید فیلم نامه سیما و ...بوده و کارگردانی چند تله فیلم را نیز در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.