سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

سینماپرس و جدیدترین خبر از فیلم »خوشبخت»

تدوین فیلم تلویزیونی «من پدرم دریا »تمام شد

فیلم تلویزیونی من پدرم دریا

سینماپرس: فیلم تلویزیونی «من پدرم دریا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت وارد مراحل پایانی فنی شد.

مهرداد خوشبخت در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در همین زمینه بیان کرد: تدوین فیلم توسط علیرضا همتی به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل صداگذاری آن توسط بهروز شهامت انجام می شود.

داریوش فرهنگ، محمود عزیزی، حسن جوهرچی، حسین مهری، افشین نخعی، سارنگ بهمنی، ساناز نیک نام، افشین طائی، امین سیدی، داود محمدی، ناهید ثناگو و مرتضی زارع دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

تصویربرداری این فیلم به طور کامل در جزیره خارک و بوشهر انجام شده و یک نفت کش غول پیکر  و ناو جنگی روی آب های خلیج فارس از لوکیشن های اصلی این فیلم  بودند.

این کارگردان سینما همچنین در مورد دیگر فعالیت هایش گفت: از سال ۷۶ کار ساخت تیزر برای تلویزیون را انجام می دهم و تا به حال تیزرهای تبلیغاتی شرکتها ی مختلفی را هم برای صدا و سیما ساخته ام. در حال حاضر هم مشغول ساخت تیزر یکی از بانک ها برای تلویزیون هستم.

وی ادامه داد: ساخت تیزر تبلیغاتی برایم جذاب است چون از جهتی تشابه به ساخت فیلم کوتاه دارد. داستان را در چند پلان تعریف می کنیم و بعد خیلی زود نتیجه و  واکنش کار را هم می بینیم.

فیلم تلویزیونی من پدرم دریا

بنا بر این گزارش «من پدرم دریا» توسط کریم خودسیانی و حمزه صالحی نوشته شده و  درباره پارسا، فرزند ناخدا یاور است که برای تصویربرداری از انتقال نفت توسط نفتکش به کشورهای خارجی، راهی سفری دریایی می شود. این در حالی است که به دلیل مقتضیات شغل پدر، پارسا همواره دچار تعارضات اساسی با او بوده اما حمله دزدان دریایی خلیج عدن به نفتکش ایران و عملیات موفقيت آمیز نیروی دریایی ارتش به فرماندهی ناخدا یاور با دزدان، محملی برای تغییر نگاه پارسا نسبت به پدرش می شود ...
این فیلم تلویزونی با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش ایران تولید شده و محصول مرکز امور نمایش سيما (سیما فیلم) به تهیه کنندگی مهدی تربتی فرد است.
 عوامل اصلی این فیلم  عبارتند از: مدیر تولید: رضا نصیری نیا، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، تصویربردار: سیدهادی سیدحسینی پویا، صدابردار: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: آرتا ماهان، مجری طرح: شرکت ترنج فیلم تصویر، طراح گریم: نوید فرح مرزی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا شریفی، عکاس: سینا عبدلی، مدیر تدارکات: محمود کوچکی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.