دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به نقل از سخنگوی شورای صنفی نمایش

بهای بلیط فیلم محمد رسول الله (ص) مجیدی تا سقف ۱۲ هزار تومان افزایش یافت

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی

سینماپرس: سخنگوی شورای صنفی نمایش از افزایش قیمت بلیط فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در سینماهای سراسر کشور خبر داد

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس درباره جلسه امروز شورای صنفی نمایش و مصوبات آن گفت: قیمت بلیط فیلم محمد رسول الله (ص) در شورای صنفی نمایش مطرح شد که با توجه به زمان این فیلم که حدود ۳ ساعت است و سینماها مجبور هستند تعداد سانس کمتری این فیلم را به دلیل زمان آن نمایش دهند به همین دلیل و به دلیل کیفیت فیلم در سینماهایی که به صورت D سینما نمایش می دهند قیمت بلیط ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته شد. همچنین در پردیس های سینمایی قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان در سینماهای ممتاز ۸ تومان و سینماهای درجه یک ۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: در شهرستان ها نیز قیمت بلیط این فیلم ۱۰۰۰ تومان افزایش خواهد داشت. 

وی در ادامه به بهای قیمت فیلم محمد در روزهای سه شنبه اشاره کرد و گفت: قیمت بلیت سینماها در روز سه شنبه نیم بهاء خواهد بود و برای فیلم محمد (ص) هم نیم بهاء خواهد بود. 

فرجی در پایان گفتگو به دیگر مصوبه جلسه شورای صنفی نمایش اشاره کرد و اظهار داشت: فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی در گروه سینمایی آزادی ثبت و برنامه بعدی این گروه سینمایی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.