سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

خبر رضا رخشان به سینماپرس

«غیر مجاز» با بازی میلاد کی‌مرام و لیلا زارع آماده نمایش شد

فیلم سینمایی غیر مجاز

سینماپرس: فیلم سینمایی «غیر مجاز» به کارگردانی حسن یکتاه پناه و تهیه کنندگی محمد حسین عامری پویا پس از سپری کردن مراحل فنی آماده نمایش شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، رضا رخشان مجری طرح و مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «غیر مجاز» در گفتگو با ما گفت: تدوین این فیلم توسط نازنین مفخم به پایان رسیده و طی روزهای اخیر ساخت موسیقی این فیلم سینمایی نیز انجام شد و در حال حاضر فیلم آماده نمایش است.

فیلم سینمایی غیر مجاز

وی به زمان اکران فیلم سینمایی «غیر مجاز» اشاره کرد و اظهار داشت: قرار بر این است که فیلم برای نمایش در سی و چهارم جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شود و امیدواریم در صورت انتخاب این فیلم توسط هیأت انتخاب بتواند نظر منتقدین و مخاطبین را به خود جلب کند.

براساس این گزارش، «غیرمجاز» داستان دخترجوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید او در این راه با ناملایماتی روبرو می‌شود که توقع آن را ندارد.

فیلم سینمایی غیر مجاز

یکتاه‌پناه که به عنوان کارگردان فیلم «جمعه» شناخته مي‌شود از سال ۱۳۸۲ به بعد پشت دوربین سینما قرار نگرفته بود و «غیرمجاز» بعد از ۱۲ سال بازگشت او به دنیای کارگردانی است.

اسامی عومل فیلم به این شرح است: تهیه‌کننده: محمد حسین عامری پویا، کارگردان: حسن یکتا پناه،‌ نویسنده: محمد سلیمانی، تدوین: نازنین مفخم، مدیرفیلمبرداری و مجری طرح: رضا رخشان، مدیر تولید: رضا نوروزی، طراح صحنه و لباس: علی وطن‌دوست، طراح گریم: عباس عباسی، مدیرصدابرداری: جواد مقدس، عکس: مهسا طیب‌طاهر، فیلمبردارپشت صحنه: ساراگوهری، روابط عمومی: مریم رضازاده، بازیگران: میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، با حضور پریوش نظریه و با معرفی یاسمن معاوی و نگار جوکار

فیلم سینمایی غیر مجاز

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.