چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

علیخانی: حضورم در «ماه عسل» سال آینده مشخص نیست

احسان علیخانی

باشگاه خبرنگاران: احسان علیخانی گفت: حضور من در برنامه سال آینده «ماه عسل» هنوز مشخص نیست و در این رابطه صحبتی نکرده‌ام.

احسان علیخانی در خصوص پاسخ به برخی شایعات مبنی بر عدم حضورش در برنامه «ماه عسل» سال آینده و واگذاری آن گفت: حضور من در برنامه سال آینده هنوز مشخص نیست اما جمله‌ای را نیز در این خصوص نگفتم. «ماه عسل» جز معدود برنامه‌های تلویزیونی بوده که هر ساله سه مرحله پیش تولید، تولید و پس تولید را با خود به همراه دارد رتق و فتق مسائلی در خصوص مهمان‌های برنامه و برخی از این صحبت‌ها مربوطه به بخش پس تولید برنامه‌ است.

وی با توجه به مخاطبان «ماه عسل» که طیف گسترده‌ای از مردم را در بر می‌گیرد در مورد خوانش نظرات مردم و توجه به آن بیان کرد: بدون در جریان قرار گرفتن و تماشای نظرات مردم نمی‌توان در حیطه برنامه‌سازی تلویزیون فعالیت کرد چراکه ما برای مردم و نه برای خودمان برنامه‌ای تهیه می‌کنیم کاملا به واکنش‌ها اهمیت می‌دهم اما اینکه بگویم همه نظرات و پیامک‌های ارسالی را می‌خوانم کمی اغراق است.
علیخانی در خصوص متن‌ها و مطالب طنزی که در خصوص او و برنامه «ماه عسل» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده اظهار داشت: بسیار متن‌‌های بانمک و جذابی بود در دنیای رسانه در تمام جهان همیشه اتفاقات و صحبت‌هایی پیرامون آنچه که به نحوی جریان‌ساز و موثر است و مخاطب بسیاری را با خود همراه می‌کند، وجود دارد. و من از کسانی که به این شکل در دیده شدن ما نقش داشتند تشکر می‌کنم.
احسان علیخانی در خصوص حضورت در برنامه «خندوانه» گفت: رامبد جوان بخاطر لطفی که به من داشته چند بار این پیشنهاد را مطرح کرده است اما متاسفانه من به دلیل سفر و یا مهیا نبودن شرایط در آن مقطع زمانی نتوانستم در برنامه خندوانه حضور پیدا کنم اما به امید خدا در فرصتی مناسب مهمان او می‌شوم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.