شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

در گفت و گو با سینماپرس:

کرامتی:«یاداشت‌های یک زن خانه‌دار» به اپیزود چهلم رسید/عفیفه:امیدوارم زمان پخش خوبی به ما اختصاص دهند

یادداشت‌های یک زن خانه‌دار

سینماپرس:مسعود کرامتی کارگردان سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» گفت: به تصویربرداری اپیزود چهلم این سریال رسیده ایم.

کرامتی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس بیان کرد: در حال حاضر در غرب تهران در بلوار مرزداران مشغول ضبط تصاویر هستیم. این روزها امیر رضا دلاوری، شقایق دهقان، فرناز رهنما، فلامک جنیدی و کاظم سیاح بازیگرانی هستند که به فراخور داستان مقابل دوربین می روند.

این کارگردان در ادامه گفت: این سریال در ۴۶ اپیزود تصویربرداری می شود که ما تاکنون سی و نه اپیزود را مقابل دوربین برده ایم و به احتمال فراوان تا پایان شهریور کلیه مراحل ضبط تصاویر به پایان می رسد. تدوین و صداگذاری هم همزمان توسط امیر ادیب پرور انجام می شود.

این کارگردان در مورد زمان پخش این سریال نیز گفت:زمان پخش این سریال برای پاییز برنامه ریزی شده که  از شبکه پنجم سیما خواهد بود.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده این مجموعه نیز در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد ویژگی های این سریال  بیان کرد: «یاداشت های یک زن خانه دار» با هدف جذب مخاطب ساخته شده  و فضای مفرحی بر کار حاکم است. داستان هم لحظات کمدی  دارد و هم درام. پیش بینی ما این است که  این سریال با  جوانان و خانواده ها به خوبی ارتباط برقرار خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته در جذب مخاطب یک سریال، هم زمان پخش بسیار مهم است که امیدواریم شبکه پنجم سیما زمان پخش مناسبی به این سریال اختصاص دهد.

داستان این مجموعه در مورد شیوا نویسنده وبلاگی بنام یادداشت های یک زن خانه دار است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می دهند در میان می گذارد.

تعدادی از عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: طراح و سرپرست نویسندگان: علیرضا کاظمی پور، مدیر تصویربرداری: مجید گل سفیدی، محمدرضا قوام پور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، محمدکیان ارثی تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی و مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی.  

امیر رضا دلاوری، شقایق دهقان، فرناز رهنما، فلامک جنیدی  کاظم سیاحی، فریبا جدیکار ،علی عامل، محمدبهروزیان ،مونا غمخوار و.... از بازیگران این مجموعه تلویزونی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.