جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

آخرین خبرها از فروش فیلم‌‌ها/ «محمد رسول الله(ص)» روز اول ۱۷۰ میلیون فروخت

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی

سینماپرس: فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» به کاگردانی مجید مجیدی در روز اول اکران خود ۱۷۰ میلیونی تومان فروخت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی با استقبال خوبی از سوی مردم در سینماهای تهران و شهرستان ها روبرو شده است در حالیکه در روز اول اکران خود در خیلی از سینماها با سانس فوق العاده مواجه گردید.

«محمد رسول‌الله(ص)» شب گذشته در سینماهای آزادی، کوروش،پردیس زندگی و تعدادی دیگر از سینماهای تهران و شهرستان سانس فوق العاده در نظر گرفته‌اند.

طبق اعلام مدیر فروش شرکت تولید و پخش نورتابان تا این لحظه فروش فیلم تنها در یک روز آن هم در سینماهای تهران بیش از ۱۷۰ میلیون تومان بوده است که رقم قابل توجهی در سینمای ایران به حساب می آید.

خراعی فر همچنین درباره فروش در شهرستانها نیز توضیح داد:با توجه به اینکه تنها یک روز از اکران گسترده فیلم گذشته است هنوز رقم دقیق فروش در شهرستانها اعلام نشده اما سینماهای مشهد شب گذشته بیش از ۲۰ میلیون تومان فروش داشته‌اند که ۱۴ میلیون از این رقم تنها مختص به سینما هویزه بوده است.

براساس این گزارش فیلم «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور نیز در تهران با در اختیار داشتن 22 سالن سینما به فروش 374 میلیون تومان و در شهرستان با 15 سالن سینما و اکران دو هفته‌ای به فروش 136 میلیون تومان دست یافت و به فروش کل 506 میلیون تومان دست یافت.

اکران فیلم «نهنگ عنبر» که تنها در سینما کوروش ادامه خواهد داشت توانست ظرف ۹۳ روز نمایش در تهران به فروش ۵ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دست پیدا کند.

فیلم سینمایی «دوران عاشقی»،به کارگردانی علیرضا رئیسیان هم در تهران پس از ۲۹ روز نمایش به فروش یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۱۲۰ میلیون تومان دست یافت. ضمن اینکه  اکران فیلم «دوران عاشقی» در سینما‌ها همچنان ادامه دارد و تا شب گذشته این فیلم به فروش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دست یافته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.