یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

در گفت و گویی با سینماپرس مطرح شد؛

«ابوالفضل همراه»؛ از همکاری متفاوت با ده نمکی تا بازی در نقش فرمانده کردهای دموکرات!

ابوالفضل همراه

سینماپرس:«ابوالفضل همراه» بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون، این روزها علاوه بر بازی در آخرین ساخته «مسعود ده نمکی» دو فیلمنامه ویدئویی را آماده ساخت دارد.

این بازیگر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس توضیح داد: به تازگی بازیم در فیلم مسعود ده نمکی رسوایی ۲ به پایان رسیده است. در این فیلم سینمایی  به همراه رامین راستاد نقش افراد خلافکار را بر عهده داریم و نقشم در این فیلم برخلاف دیگر بازی ها قبلی ام است.

همراه افزود: حضورمن در سینما به مسعود ده نمکی برمی گردد و رسوایی ۲ چهارمین همکاری مشترک من با ایشان است.

وی در مورد دیگر فعالیت هایش نیز گفت: در حال حاضر در سریالی به اسم «هم پرواز» به کارگردانی خانم سلما بابایی بازی می کنم که تصویربرداریش در غرب کشور انجام می شود و من در این سریال نقش فرمانده دموکرات های کرد را بر عهده دارم.

این بازیگر همچنین گفت: نگارش فیلم نامه دو فیلم ویدئویی را به پایان رسانده ام. یکی به نام «آبی بیکران» و دیگری با عنوان «گاهی چترت را برعکس کن» که به محض دریافت مجوز، تولید آنها را آغاز خواهم کرد.

وی ادامه داد: تله فیلم «آبی بیکران» قصه ای  اکشن دارد و داستانش  در رابطه با کیفی است که گم شده  و حاوی اسناد مهم هسته ای نیروگاه بوشهر است و جاسوسان کشورهای بیگانه و کشورهای خودمان به دنبال این کیف مهم هستند.

وی اضافه کرد: داستان فیلم ویدئویی «گاهی چترت را بر عکس کن» هم قصه جوانی را روایت می کند که به دلیل  اختلاف با خانواده، راهی شهری  شده و در آنجا دچار تغییر و تحولات روحی می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.