یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

پس از انتشار خبر سینماپرس اعلام شد

مجموعه طنز «یاداشت‌های یک زن خانه‌دار» آذرماه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود

یادداشت‌های یک زن خانه‌دار

سینماپرس: پس از انتشار خبر سینماپرس با محوریت اینکه تاکنون ۴۰ قسمت از مجموعه تلویزیونی«یادداشت های یک زن خانه دار» آماده شده است مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج از پایان تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: تصویربرداری و تدوین همزمان انجام می شود و قرار است این مجموعه طنز از آذر ماه پخش شود.

به گزارش سینماپرس، مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما گفت‌:گروه تصویربرداری این مجموعه اکنون در بلوار مرزداران مشغول فیلمبرداری سکانس های باقیمانده این سریال هستند.

وی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی در ۴۵ قسمت ۳۵ دقیقه ای به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی تهیه و تولید می‌شود.

امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف الهی، نسیم عرب امیری نویسندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند.

«یادداشتهای یک زن خانه دار» ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است. داستان این سریال درباره یک زن خانه دار به نام شیوا  است که روانشناسی خوانده و به دلیل عدم سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارتهایش تصمیم می‌گیرد، یک سایت برای خود راه اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته های او نظر می دهند، در میان می‌گذارد.

در این سریال اپیزودی  و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود بهروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند.همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و.... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عوامل" یادداشت های یک زن خانه دار" عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمدرضا قوام پور ،طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: پگاه ترکی، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی و فرشید کیوانمهر عنوان بندی: حسن امیری و کیان فروتن  تدوین و صداگذاری: امیر ادیب پرور، آهنگساز: افشین عزیزی، عکاس: نازلی هروی، جلوه های بصری: احسان فانیان، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، مدیر تولید: نعمت گوذرزوند چگینی.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.