یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

دیدار مشایخی با خانواده شهدا روی «فرش قرمز»

جمشید مشایخی در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال

ایسنا: «فرش قرمز» عنوان مستندی برای هفته دفاع مقدس شبکه دو سیماست که در آن چهره‌های هنری همچون جمشید مشایخی به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند.

عرفان احتشامی - تهیه‌کننده برنامه «فرش قرمز» در تکمیل این خبر گفت: «فرش قرمز» یک مجموعه ۱۲ قسمتی است که در هر قسمت از آن بازیگران حضور پیدا می‌کنند و با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند. این برنامه تولیدی است و به سفارش بنیاد شهید ایثارگران استان البرز و گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما تهیه شده است و قرار است هفته دفاع مقدس هر شب به روی آنتن برود.

وی همچنین اعلام کرد: جمشید مشایخی، نرگس محمدی، ارسلان قاسمی، نادر سلیمانی، محمود پاک‌نیت، گیتی معینی، رضا توکلی، مجید شهریاری و ... از جمله چهره‌های هنری هستند که در برنامه «فرش قرمز» به دیدار خانواده شهدا می‌روند.

تهیه‌کننده «فرش قرمز» همچنین خبر داد: برنامه ترکیبی «فرش قرمز» قرار است ادامه‌دار باشد و ما در سری دوم و سوم این مستند به سراغ چهره‌های ورزشی نیز خواهیم رفت.

احتشامی در پایان گفت: مستند «فرش قرمز» به کارگردانی اشکان درویشی تهیه شده است و هر قسمت آن به مدت ۲۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو می‌رود. همچنین اجرای این برنامه را آذین فولادوند بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.