جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

سینماپرس گزارش می دهد

تولید مجموعه نمایشی «قصه های تبیان» در چه مرحله‌ایست؟

قصه های قرآنی تبیان

سینماپرس: مجموعه نمایشی« قصه های تبیان »با محوریت داستان و موضوعات قرآنی ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، ساخت مجموعه تلویزیونی«قصه های تبیان» به تهیه کنندگی فرج الله سلحشور و مشاور کارگردانی جمال شورجه  و مدیریت فیلم نامه منصور براهیمی در تهران پیگیری می شود.

قصه های تبیان در دو بخش تولید می شود. بخشی از این سریال با سرمایه واحد برون مرزی صدا و سیما و بخش دیگر با سرمایه معاونت فرهنگی و هنری سازمان بسیج کشور  در حال تولید است.قصه های قرآنی تبیان

مدیریت نگارش و تحقیق فیلم نامه های این مجموعه نمایشی بر عهده منصور براهینی بوده و هر اپیزود نام جداگانه خاص خود و نویسنده و کارگردان جدایی دارد. همچنین هر قسمت این مجموعه تلویزیونی با بهره گیری از موضوعات مختلف، داستان های واقعی را روایت می کند و تمام  محوریت قصه، حکمت و عبرت الهی خداوند در قالب درام و نمایش است؛ ضمن اینکه گفته می شود بیان این داستان ها برای مخاطب عبرت آموز خواهد بود.

قصه های قرآنی تبیان

بر اساس این گزارش ۵ اپیزود از ۱۵ قسمت مجموعه قصه های تبیان با مشارکت واحد برون مرزی ساخته شده و باقی تا پایان  امسال تولید می شود. همچنین از  ۲۵ قسمت این سریال که با حمایت بسیج ساخته می شود ۱۰ اپیزود تولید شده و بقیه هم تا پایان امسال مقابل دوربین می رود.

قصه های قرآنی تبیان

این مجموعه تلویزیونی قرار است از شبکه های  داخلی و برون مرزی پخش شود.

قصه های قرآنی تبیان

قصه های قرآنی تبیان

قصه های قرآنی تبیان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.