جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

«خاکستر و برف» به «هنر و تجربه» رسید

خاکستر وبرف

مهر: روح الله سهرابی کارگردان «خاکستر و برف» که قرار است در گروه «هنر و تجربه» روی پرده برود به بازخوانی شرایط نامتوازن اختصاص اکران به فیلم‌ها پرداخت.

روح الله سهرابی کارگردان و نویسنده «خاکستر و برف» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اکران فیلمش در گروه سینمایی «هنر و تجربه» گفت: قرار شد «خاکستر و برف» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شود و به نظر می رسد با فضای موجود در کشور، فیلم ما بتواند در این گروه سینمایی به خوبی دیده شود زیرا فیلم دارای قصه است و دغدغه های روز جامعه را به تصویر می کشد.

وی ادامه داد: «خاکستر و برف» پرده از یک سری بهم ریختگی ها و حریم شکنی ها برمی دارد و سعی کرده نقدی به برخی از نگاه های حاکم برجامعه داشته باشد و پیش‌بینی می‌کنیم مخاطب با تماشای این فیلم ناراضی از سالن بیرون نرود.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه «خاکستر و برف» یک اثر اجتماعی درباره تبعات جنگ است، بیان کرد: وضعیت حاکم بر اکران کشور به گونه ای است که کارگردانان سینما معمولا از شرایط اکران و مافیای حاکم بر آن گله دارند و در چنین شرایطی فکر می کنم اکران «خاکستر و برف» در گروه «هنر و تجربه» می تواند اتفاق خوبی باشد.

وی تاکید کرد: توقع می رود در کشوری مانند ایران، فیلم های ارزشی که برخی موضوعات مهم و حساس درباره اعتقادات مردم را به تصویر می کشد در اولویت قرار گیرد، اما در حال حاضر اولویت سینمای ایران جذب مردم به سمت سینما با تولید آثار ضعیف و موضوعات دم‌دستی شده است.

از جمله بازیگران «خاکستر و برف» می توان به کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی، سیامک ادیب، وجیهه لقمانی و حسین مسلمی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.