جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

بازپخش «سمندون» و «دوران سرکشی» در آی‌فیلم

سمندون

فارس: شبکه تلویزیونی «آی فیلم» سریالهایی نظیر «سمندون» و «دوران سرکشی» را در جدول پخش خود قرار داده است.

«دوران سرکشی» نام یک مجموعه تلویزیونی است که در سال ۱۳۸۰ ساخته و پخش شد. کارگردان این مجموعه کمال تبریزی و نویسنده فیلم‌نامه آن علیرضا طالب‌زاده است. دوران سرکشی داستان دختری فراری به نام روناک (با بازی عاطفه نوری) است که با کمک بهزیستی قصد دارد به زندگی عادی بازگردد. این سریال به بررسی مشکلات اجتماعی و رفتاری بلوغ در دختران می‌پردازد.

همچنین سریال طنز «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران از روز پنجشنبه ۱۲شهریور ازساعت  ۲۱:۳۰  درجدول پخش شبکه ای فیلم قرار می گیرد و هر روز در ساعت های ۰۵:۳۰  بامداد و۱۳:۳۰ تکرار خواهد شد.

هاشم آقا (سیروس گرجستانی) و خانواده اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده ای دارند. او تا پیش از شدت گرفتن بیماری اش در مغازه ای اجاره ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده اند. از طرفی دختر دانشجویش (لیدا فتح الهی) در تهران برای او شغلی پیدا وخانه ای را اجاره می کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می کند. مهاجرت هاشم آقا به همراه مادر (شهربانو موسوی) و همسرش (مریم امیرجلالی) و پسر (علی جعفری) و دیگر دخترش (ملیکا زارعی) به همراه دامادش (علی صادقی) داستانها و ماجراهای زیبایی را بوجود می آورد….

مجموعه ۱۳ قسمتی و قدیمی «سمندون» هم از روز شنبه ۱۴شهریور هر روز ازساعت  ۱۹:۳۰ پخش و در ساعت های ۰۳:۳۰  بامداد و ۱۱:۳۰ تکرار می شود.

سمندون سریالی به نویسندگی و کارگردانی ناصر هاشمی است که در سال ۱۳۷۳ تولید و در سال ۱۳۷۴ پخش شد. داستان فیلم در مورد بچه غول ۲۰۰۰ ساله ای به نام سمندون است که در زیر زمین خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند. در منزل عمه (حمیده خیر آبادی) زیر زمین اسرارآمیزی وجود دارد که برادر زاده عمه (اصغر هاشمی) می‌خواهد از آن استفاده کند. بعد از اینکه پا به این زیر زمین می‌گذارد متوجه می‌شود یک بچه دیو ۲۰۰۰ ساله در آنجا زندگی می‌کند و در انتظار رسیدن مادرش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.