جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

افسانه منادی در مصاحبه با خبرنگار ما:

۷۰ درصد تصویربرداری «یک روز معمولی» در جنگل های شمال انجام شده است + تصاویر

فیلم یک روز معمولی

سینماپرس:ضبط تصاویر فیلم «یک روز معمولی» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی افسانه منادی در جنگل های شمال کشور در حال انجام است.

افسانه منادی تهیه کننده این تله فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در این مورد توضیح داد: نزدیک به یک ماه است  که فیلمبرداری این فیلم در جنگل های شهر شیرگاه انجام می شود و تاکنون توانسته ایم هفتاد درصد فیلمبرداری این فیلم را انجام دهیم.

فیلم یک روز معمولی

وی افزود: بازیگران این فیلم را جمعی از هنرجویان کارگاه تجربی هنر تشکیل می دهند.

وی در خصوص طولانی بودن مراحل تصویربرداری این فیلم گفت: از آنجایی که صد در صد لوکیشن این فیلم جنگل است و ما در معرض باد و باران و هوای آفتابی و ابری در جنگل قرار داریم این تغییرات جوی و آب و هوایی بر روند ضبط کار تاثیر گذاشته و باعث شده کمی ضبط با کندی پیش برود.

فیلم یک روز معمولی

منادی گفت: لوکیشن این فیلم به طور کامل در شمال قرار دارد و به جز سکانس های ابتدایی  که در اتوبوس واقع شده  تمام تصاویر در جنگل ضبط می شود.

وی بیان کرد: به عنوان تجربه تازه در کارمان تولید این فیلم را صد در صد بومی مربوط  به استان مازندران کار کرده ایم بگونه ای که تمام عوامل این فیلم مربوط به این استان هستند.

فیلم یک روز معمولی

این تهیه کننده همچنین گفت: تلاش ما و کارگردان فیلم این است که اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم ویدئویی یاس باشد. البه باید ببینیم تغیرات جوی و آب و هوایی به کجا می انجامد.

در خلاصه داستان فیلم «یک روز معمولی» آماده است: یک گروه هنرجو به قصد ساخت فیلم کوتاه در دل جنگل های شمال راهی جنگل می شوند  و حوادث و اتفاقات زیادی در طول یک روز کاری برایشان بوجود می آید و این گروه با اتفاقات تازه ای روبرو می شوند.

فیلم یک روز معمولی

تعدادی از عوامل این فیلم عبارتند از : مدیر فیلمبرداری:عباس قاسم نژاد، صدابردار:محمود موسوی، طراح صحنه و لباس: لیلا مهربان، مدیر تولید: مهدی حیدری، دستیاران کارگردان و برنامه ریز: نوژآن مقدس و حسین گودرزی، عکاس: بهار حبیب پوریان،

فیلم یک روز معمولی

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.