یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

در مصاحبه با خبرنگار ما عنوان شد

علیزاده: نظر منتقدان برایم مهم است/ ابوالصدق «خشکسالی و دروغ» را صداگذاری می کند

محمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی در فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ

سینماپرس:پدرام علیزاده کارگردان سینما خبر داد فیلمش با عنوان «خشکسالی و دورغ» توسط فرامرز ابوالصدق در حال صداگذاری است.

این کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد مراحل فنی فیلم «خشکسالی و دروغ » گفت: تدوین این فیلم توسط میثم مولایی به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل صداگذاری  فیلم توسط فرامرز ابوالصدق  انجام می شود.

علیزاده همچنین در مورد ضبط موسیقی این  فیلم گفت: ممکن است فیلم به موسیقی احتیاج نداشته باشد و بعد از پایان صداگذاری یک بار دیگر فیلم را مورد بررسی قرار داده و نتیجه گیری می کنیم.

وی گفت: فیلم خشکسالی و دروغ فیلمی داستان گوست که از بازیگران حرفه ای برخوردار است. فيلمنامه «خشکسالي و دروغ» توسط محمد يعقوبي و بر اساس اقتباس از نمايشنامه‏  وی است.

این کارگردان همچنین  با بیان اینکه امیدواریم اثر قابل قبولی به مخاطب ارائه دهیم به صحبتش  افزود: در صورت تأیید هیأت انتخاب اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود و بسیار علاقمندم نظر منتقدین را که برایم مهم است در مورد فیلمم بدانم.

فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ

علیزاده گفت:به عنوان کارگردان به روایت فیلم های داستان گو علاقمندم. هم کار کردن در این نوع سینما را دوست دارم و هم در این زمینه زیاد فیلم می بینم . معتقدم سینما  به واسطه داستان برای مخاطب تعریف می شود و باید فیلم برای تماشاگر وجه فرهنگسازی و سرگرمی داشته باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:  فيلم با جشن تولد اميد شروع مي‏ شود. جائيکه «اميد» و همسر‌ش «آلا» به همراه آرش برادر آلا در مهماني حضور دارند . «ميترا» همسر قبلي اميد به او زنگ می ‎زند و مي‌گويد به کمک اميد احتياج دارد. اميد با ميترا قرار ملاقات مي‌گذارد و ....

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: فیلمبردار: مهدی جعفری، صدابردار: محمودخرسند، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، مدیر تولید: میثم معراجی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس شریفی، عکاس :یوسف عبدالرضایی،

محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ

محمدرضا گلزار، پگاه آهنگراني، علي سرابي، آيدا کيخايي، خاطره اسدي، مارال بني آدم، سمانه اسماعيلي، بانو کيخايي، آيلين کيخايي، تينو صالحي، افشين اخلاقي، صدف فاني فهرست بازيگران اين فيلم را تشکيل مي دهند.

 غلامرضا موسوي تهيه کنندگي «خشکسالي و دروغ» را بر عهده دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.