چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

فیلمی با موضوع «ازدواج موقت» در راه اکران؛

رویا شریف: «در مدت معلوم» از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران خواهد شد

رویا شریف

سینماپرس: رویا شریف تهیه کننده سینما گفت: «در مدت معلوم» بزودی و بلافاصله پس از پایان اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» با موضوع حمایت از ازدواج موقت در میان جوانان اکران خواهد شد.

این تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این فیلم جزو پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران خواهد شد و من مطمئن هستم که بسیاری از اقشار جامعه و به خصوص قشر جوان از این فیلم حمایت خواهند کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» با تأکید بر اینکه در فیلم سینمایی «در مدت معلوم» حقایق جامعه در قالب طنز بیان شده است اظهار داشت: از آنجا که سن ازدواج این روزها بسیار بالا رفته و جوانان میل کمتری نسبت به ازدواج پیدا کرده اند ما با این فیلم تلنگری به جامعه زدیم و این مهم را گوشزد کردیم که ازدواج می تواند پایه های زندگی را در میان جوانان مستحکم سازد.

وی ادامه داد: این فیلم با رویکرد نو و جدید خود می تواند برای تمامی مخاطبان یک سورپرایز ویژه تلقی شود و امیدوارم که بتوانیم با این فیلم جوانان را به سوی ازدواج و تشکیل خانواده ترغیب نماییم. البته هرچند که در این فیلم مسأله ازدواج موقت و صیغه به طور صریح بیان می شود ولی ذکر این نکته ضروری است که ما در این فیلم در حالی مسئله ازدواج موقت را به عنوان یک راهکار برای حذف فساد در جامعه مطرح می کنیم که بر این باور هستیم پایین آمدن سن ازدواج و تشکیل خانواده در بین جوانان می تواند تأثیرات مثبتی برای جامعه داشته باشد؛ قطعاً ذکر این نکته ضروری است که ما تبلیغی برای ازدواج موقت به جای ازدواج دائم نداشته و نداریم.

این تهیه کننده سپس با اشاره به اینکه این فیلم مدتی است آماده نمایش شده و پروانه نمایش آن نیز از سوی سازمان سینمایی صادر شده است گفت: آخرین مرحله فنی این فیلم ساخت موسیقی توسط آریا عظیمی نژاد بود که به بهترین شکل ممکن انجام شد و این روزها آنونس فیلم نیز آماده شده و طراحی تبلیغات شهری فیلم را نیز انجام داده ایم.

گفتنی است؛ کارگردان این فیلم وحید امیرخانی بوده و بازیگرانی همچون جواد عزتی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، اکبر عبدی، شهره قمر، مهدی فقیه، علیرضا اوسیوند، علی سلیمانی و صبا گرگین پور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

شریف همچنین برای اولین بار به سینماپرس خبر داد که گوهر خیراندیش بازیگر مطرح سینمای ایران نیز در این فیلم نقش پر رنگی را ایفا کرده و این خبر تاکنون در هیچ یک از رسانه ها منتشر نشده است.

نظرات

  • محمدي ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۲
    7 6
    تهيه كننده گرامي طوري مي گه : ؛ قطعاً ذکر این نکته ضروری است که ما تبلیغی برای ازدواج موقت به جای ازدواج دائم نداشته و نداریم.، انگار اگه اين كارو تو فيلم تبليغ كرده باشن كار بدي رخ داده ! نه خانم ، سنت خداست و اتفاقا بايد تبليغ بشه
  • محمدعلی ۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۴
    5 6
    ازدواج موقت به جای دائم نباید تبلیغ شود چرا که اصل بر ازدواج دائم است نه موقت
  • راستگو ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴
    6 4
    به نظرم با عنایت به شرایط کنونی جامعه ما و با توجه به اینکه این نوع ازدواج در سراسر دنیا با اسامی متفاوت (ازدواج سفید، ازدواج مسیار و...) انجام میشه و همچنین شرعی بودن این مسئله فقط افراد کم سواد و نا آگاه میتونند با ازدواج موقت مخالفت کنند
  • سهیل ۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۸
    1 0
    به نظر من تنها دلیل بالا رفتن سن ازدواج فقط مشکل بیکاری جووناست.چون نمیتونن با جیب خالی مسؤلیت یکی دیگرم قبول کنن.پس به جای اینکه صیغه و این چیزارو فکر کنین باعث تشویق ما جوونا میشه برعکس بیشتر تو باتلاق میبرینمو
  • علی ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۵۹
    0 0
    در جامعه ایی که در هر زمینه ای دچار فقر فرهنگی میباشد تبلیغ ازدواج موقت بهانه ای میشود برای افراد سود جو و قاعدتا زیان بزرگی برای افراد زودباورو ساده.بنظر بنده هر تغییری میتونه خوب یا بد باشه که بستگی مطلق به فرهنگ اون جامعه داره.
  • ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۶
    0 0
    عالی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.