دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

یدالله صمدی به سینماپرس خبر داد؛

«پدر آن دیگری» ۸ مهر روی پرده می رود/ مراسم ویژه رونمایی برای هنرمندان و اصحاب رسانه

فیلم سینمایی پدر آن دیگری

سینماپرس: یدالله صمدی کارگردان سینمای ایران از زمان قطعی اکران فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» خبر داد و گفت: این فیلم از هشتم مهرماه در گروه سینمایی «استقلال» روی پرده خواهد رفت.

این کارگردان پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هرچند که یکی از بدترین زمان های اکران نصیب فیلم من شده است اما با این همه امیدوارم که این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب سالن های سینمای کشور به فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی اختصاص پیدا کرده اند و آغاز فصل مدارس و در راه بودن ماه های محرم و صفر که ماه های سوگواری است همه دست به دست هم می دهند تا از رونق گیشه سینماها کاسته شود از این رو من امید چندانی به زمان اکران «پدر آن دیگری» ندارم و از تمامی اصحاب رسانه و مخاطبان می خواهم که خود مبلغ این فیلم نجیب باشند.

کارگردان فیلم سینمایی «آپارتمان شماره ۱۳» همچنین از مراسم ویژه رونمایی «پدر آن دیگری» برای هنرمندان و اصحاب رسانه خبر داد و اظهار داشت: عصر روز دوشنبه ششم مهرماه مراسم ویژه ای با حضور یکایک عوامل این فیلم سینمایی در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد تا اکران فیلم «پدر آن دیگری» با حضور بهترین های سینمای ایران آغاز گردد.

گفتنی است؛ داستان فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» درباره جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند. از همین روز تا سن مدرسه همگان گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می برد...

حسين ياري، هنگامه قاضياني، مريم سعادت، اکبر عبدي، جمشيد مشايخي، ثريا قاسمي، فريده سپاه منصور، شمسي فضل الهي و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.