چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

در گفت و گو با سینما پرس:

نازنین فراهانی: در انتخاب‌ نقش‌هایم سخت‌گیر شده‌ام/ بازی همزمان در «نورا» و «آلما»

نازنین فراهانی در نشست خبری فیلم سینمایی«نزدیک تر»

سینماپرس:نازنین فراهانی بازیگر سینما اظهار داشت: نسبت به گذشته در انتخاب نقش‌هایم سخت گیر شده ام.

این بازیگر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس توضیح داد: اگر چه به عنوان یک بازیگر که در این حرفه کار می کنم دغدغه مالی دارم اما نسبت به گذشت کمی در انتخاب هایم دقت بیشتری می کنم و دلم نمی خواهد در هر کاری حضور پیدا کنم.  

وی افزود: در حال حاضر در فیلم «آلما» به کارگردانی عباس مرادیان که به فضای موسقی در ایران می پردازد نقش آلما نوازنده ویولن سل را برعهده دارم.

وی ادامه داد: از آنجایی که برای بازی در این نقش حساسیت داشتم  زیر نظر معلم خصوصی آقای مهدی عبدی تحصیل کرده آلمان این موسیقی را به صورت فشرده یاد گرفتم.

فراهانی با بیان اینکه این فیلم با مخاطب ارتباط خوبی برقرا می کند گفت: فیلم ویدئویی «نورا» نیز یکی دیگر از کارهای من است که این روزها مشغول بازی در آن هم هستم.  

وی در مورد ویژگی‌های کاراکتر نورا توضیح داد: این فیلم راجع به راننده زن مسافرکشی است که بعد از فوت همسرش در این حرفه مشغول به کار می شود.

این بازیگر به صحبت هایش ادامه داد و گفت: فضای این دو فیلم کاملأ فضای متفاوتی است که در آنها کار می کنم. فیلم نورا توسط یک کارگردان فیلم اولی با فیلم نامه خوب ساخته می شود؛ کارگردانی که پتانسل و انرژی بالایی دارد و برای تولید کارش از جانش مایه می گذارد. این همکاری به واقع برایم دوست داشتنی است.

وی همچنین به موضوع فیلم فیلم نورا اشاره کرد و گفت: در گذشته ما راننده زن یا نداشتیم یا اگر داشتیم معدود بودند اما در حال حاضر شغل راننده زن گستردگی بالایی پیدا کرده است. من تلاش کردم شخصیت این فیلم را کلیشه ای بازی نکنم. لزومأ هر راننده زنی با ادبیات متفاوتی همراه نیست و می تواند نمونه یک زن زحمت کش در جامعه باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.