جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

«محمد نبهان» به سینماپرس خبر داد:

مجموعه نماهنگ«عشق پنهان» با موضوع «انتظار» در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود

محمد نبهان تهیه کننده تلویزیون

سینماپرس: محمد نبهان تهیه کننده برنامه های ارزشی و مذهبی تلویزیون گفت: این روزها درگیر تولید یک مجموعه نماهنگ با موضوع «انتظار» هستم که قرار است ضمن پخش از شبکه های سیما به صورت یک مجموعه توسط شبکه نمایش خانگی نیز توزیع شود.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت شیدایی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: عشق پنهان همه انسان ها، انتظار موعود است و از این رو ما تصمیم گرفتیم تا عنوان این مجموعه نماهنگ مان را که به دور از کلیشه های هزاران بار تکرار شده و با رویکردی خلاقانه و جوان پسند ساخته می شود را «عشق پنهان» بگذاریم.

وی سپس با اشاره به اینکه این مجموعه نماهنگ که موضوع اصلی آن انتظار است اظهار داشت: مخاطب اصلی ما در این مجموعه امام زمان (عج) خواهد بود و من اطمینان دارم که مخاطبان نیز از این اثر بدیع و خلاق استقبال شایانی را به عمل خواهند آورد.

نبهان در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: پیش از این اگر اثری برای امام زمان (عج) ساخته می شد تنها تصاویری از مساجد و جمکران و... دیده می شد، تصاویری ثابت که مخاطب همیشه با آن ها ارتباط داشت اما ما برای اولین بار در لوکیشن های مختلف عناصر مرتبط با زندگی ایشان را پیدا کردیم و در کویر و دریا و... افراد مختلفی را در کره زمین نشان دادیم که همگی شیفته ظهور و چشم انتظار مولایشان هستند.

وی با اشاره به ویژگی های این اثر اضافه کرد:‌ علاوه بر بازی استاد جمشید مشایخی در این مجموعه ۱۲ خواننده مطرح در این اثر اشعاری را در مورد حضرت ولی عصر (عج) می خوانند و صابر خراسانی نیز دکلمه متن هایی در مدح این امام همام را انجام می دهد؛ همچنین علی بحرینی شاعر و فواد غفاری نیز آهنگسازی کار را بر عهده دارند.

این تهیه کننده سیما مخارج تولید این مجموعه نماهنگ ها را زیاد دانست و گفت: ما برای اولین بار برای تولید مجموعه نماهنگی با این مضمون از تصاویر هلی شات استفاده کرده ایم و تا جایی که می توانستیم برای این اثر هیچ کمبودی نگذاشتیم و امیدوارم که امام عصر (عج) از ما راضی و خشنود باشند.

نبهان سپس با تاکید بر اینکه مفهوم انتظار تمامی جهانیان را در برمی گیرد و محدود به قشر خاصی از انسان ها نمی شود اظهار داشت: تمامی تلاش ما در تولید این مجموعه نماهنگ ها این است که مردم با افکار، ادیان، مذاهب و قومیت های مختلف در سراسر جهان بتوانند با این اثر ارتباط برقرار کنند. ما تمامی تلاش مان را به کار بردیم تا مجموعه ای در حد استاندارهای بین المللی بسازیم.

وی در خاتمه این گفتگو در پاسخ به سوال خبرنگار سینماپرس مبنی بر اینکه آیا سری جدید مجموعه «روایت شیدایی» برای پخش در ماه محرم تولید می شود اظهار داشت: در رابطه با این سوال فعلا نمی توانم پاسخگو باشم و قطعا طی روزهای آینده و با مشخص شدن وضعیت تولید اخبار مربوط به این مجموعه را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.