یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

«دست به نقد» در بوستان ولایت به آخر رسید+عکس

دست به نقد

باشگاه خبرنگاران جوان: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دست به نقد»به کارگردانی مشترک شهاب عباسی و سیاوش مفیدی در لوکیشن ثابت خود دربوستان ولایت به پایان رسید.

مجموعه «دست به نقد» پس از گذراندن چهار ماه تولید با ضبط آیتم «نقالی» به کار خود پایان داد،اما همجنان پخش این برنامه از شبکه نسیم و در ساعت۲۰ ادامه دارد.



«دست به نقد»در بوستان ولایت به آخر رسید+عکس
پخش این مجموعه تلویزیونی همزمان با عید سعید فطر آغاز شد و تا کنون ۶۳ قسمت از آن روی آنتن رفته است. ورزش و مردم، خانه سالمندان، استندآپ، زایشگاه، اتوبوس، من و تو پلاس، قندپهلو، کارمند، ایست مطبوعاتی، مرده شورخونه، دفتر قبرستون هندوانه، دوبله و..... از جمله اپیزودهای این اثر هستند.


«دست به نقد»در بوستان ولایت به آخر رسید+عکساواخر فروردین سال جاری پیش تولید «دست به نقد» آغاز شد. این سریال در ۱۶خرداد ماه در بوستان ولایت و با حضور جمعی از بازیگران آن کلید خورد و بیش از ۵۰۰ آیتم با موضوعات متفاوت ضبط شد.

«دست به نقد»در بوستان ولایت به آخر رسید+عکس

شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، حسین رفیعی، یزدان فتوحی، یوسف صیادی، مرتضی رستمی، مختار سائقی، حامد تهرانی، وحید مهین دوست، میثم رستگاری، کیوان ملک مطیعی، افشین قدیمی، منصور غنی جاهد، حمید مولانا، فرشته ترابی، سالار کریم خانی برخی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«دست به نقد»در بوستان ولایت به آخر رسید+عکس
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دست به نقد»به کارگردانی مشترک شهاب عباسی و سیاوش مفیدی در لوکیشن ثابت خود دربوستان ولایت به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.