سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

«رسوایی ۲» در جشنواره فجر رونمایی می شود

مسعود ده نمکی در پشت صحنه فیلم سینمایی« رسوایی۲»

بانی فیلم: داستان رسوایی۲ که فیلمنامه آن توسط ده نمکی با مضمونی عرفانی - اجتماعی به نگارش درآمده، چند سال بعد از اتفاقات سری اول این فیلم را روایت می کند.

 تمام اتفاقات سری دوم فیلم در یک مکان و شهر فرضی رخ می دهد. پیش بینی می شود که روسوایی۲ یکی از گزینه های اصلی اکران در نوروزو سال آینده باشد.

فیلم سینمای رسوایی ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی در حاضر حاضر در آخرین مراحل فنی به سر می برد و بزودی وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی می شود.

تدوین این فیلم توسط امیر شیبان خاقانی در روزهای پایانی خود قرار دارد و بزودی به پایان می رسد. سازندپگان در حال حاضر مشغول مذاکره با چند صداگذار و آهنگساز هستند.

طبق برنامه ریزی های فیلم جدید ده نمکی اواسط آذرماه آماده نمایش می شود و اولین نمایش آن نیز در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود.

اکبر عبدی،محمدرضا شریفی نیا،سحر قریشی، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، امین ایمانی، امیر نوری،اسماعیل خلج، رامین راستاد، ابولفضل همراه و ...بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

داستان رسوایی۲ که فیلمنامه آن توسط ده نمکی با مضمونی عرفانی - اجتماعی به نگارش درآمده، چند سال بعد از اتفاقات سری اول این فیلم را روایت می کند. تمام اتفاقات سری دوم فیلم در یک مکان و شهر فرضی رخ می دهد. پیش بینی می شود که روسوایی۲ یکی از گزینه های اصلی اکران در نوروزو سال آینده باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.