یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

همزمان با آغاز پخش سریال عنوان شد؛

شریفی: «زاویه هفتم» اثری مدرن در تلویزیون ایران است/ از زمان پخش راضی هستم

امیرحسین شریفی*

سینماپرس: امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی پخش جدیدترین سریالش با عنوان «زاویه هفتم» به کارگردانی محمود معظمی از شبکه سوم سیما آغاز شده است در رابطه با این سریال گفت: این سریال اثری نو و مدرن در تلویزیون ایران است که تاکنون نمونه آن را شاهد نبوده ایم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «اشک سرما» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این سریال تلویزیونی که در ۷ قسمت ساخته شده از شب گذشته پخش خود را از شبکه سوم سیما آغاز کرده و تا آخر هفته نیز روی آنتن خواهد بود و در هر قسمت از کار سرقت مسلحانه از بانک از زاویه دید یکی از شخصیت های اصلی داستان روایت می شود.

شریفی با تأکید بر اینکه به دلیل ارتقای سطح سلیقه مخاطبان سینما و تلویزیون تهیه کنندگان و کارگردانان می بایست اقدام به ساخت فیلم ها و سریال هایی با سبک و سیاق مدرن و به روز نمایند اظهار داشت: این شکل از تصویربرداری اولین بار است که در سریال سازی دیده می شود و مانند بسیاری از آثار شاخص تلویزیون جهان داستان هم از زاویه دید دزدها و هم پلیس ها روایت می شود.

وی سپس در همین رابطه ادامه داد: ما قبل از ساخت این سریال با وسواس و دقت زیادی روی فیلمنامه کار کردیم و چندین بار آن را بازنویسی کردیم تا به بهترین شکل ممکن آن را برای مخاطبان فهیم تلویزیون آماده کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» خاطرنشان کرد: «زاویه هفتم» قطعاً یکی از متفاوت ترین سریال های سیما خواهد بود و با توجه به این مسأله و قصه جذاب سریال مطمئن هستم که می تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. علاوه بر متفاوت بودن سریال از لحاظ ساختاری و داستان پلیسی نمی توان آن را فاقد مضمون های اجتماعی دانست و این سریال روانشناسانه در خود مضامینی دارد که در تلویزیون ایران می تواند تجربه ای نو محسوب شود.

شریفی در بخش دیگری از این گفتگو افزود: خوشبختانه شرایط تولید این سریال خوب بود و ما مشکل چندانی بر سر راه تولید آن نداشتیم و تمامی گروه به صورت یکپارچه و همدلانه در صدد بودند تا کار خوبی را روانه آنتن کنیم.

وی سپس در پاسخ به این سوأل که به دلیل همزمانی پخش با چند سریال دیگر از جمله «کیمیا»، «آمین» و... آیا از زمان پخش «زاویه هفتم» راضی است گفت: من از زمان پخش راضی هستم چرا که قطعاً در این شب های بلند مخاطبان احتیاج به برنامه های فراوانی در سیما دارند که سریال های متفاوت که ساعات پخش شان نیز متفاوت است می تواند تمامی آن ها را سرگرم کند و قطعاً هیچ یک از سریال ها رقیب دیگری نخواهند بود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «سیب سرخ حوا» در مورد داستان این سریال اظهار داشت: داستان این سریال سرقت از یک بانک است که توسط یک باند خلافکار انجام می گیرد و مخاطبان باید همه قسمت های سریال را پیوسته ببینند چون از دست دادن حتی یک قسمت باعث می شود که روایت این سریال معمایی را از دست دهند.

این تهیه کننده سینما در خاتمه این گفتگو از تولید یک اثر سینمایی در ژانر اجتماعی به تهیه کنندگی خودش خبر داد و گفت: این روزها در حال رایزنی برای تولید یک اثر سینمایی هستم و مایلم آن را در جشنواره فیلم فجر شرکت دهم.

گفتنی است؛ این سریال به سفارش ناجی هنر و معاونت سیمای استان ها و مرکز اصفهان بر اساس فیلمنامه ای از کریم لک زاده ساخته شده و بازیگرانی همچون: رویا نونهالی، حمیدرضا پگاه، کامران تفتی، بهرام ابراهیمی، سارا نازپرور، میرطاهر مظلومی، مهدی میامی، علیرضا مهران، فرهاد بشارتی، معین الدین عشاقی، بهزاد داوری و تینا آخوندتبار در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۷
    0 0
    استاد در قسمت اول چیزی مشاهده نشد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.