دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

بلافاصله پس از دریافت پروانه ساخت عنوان کرد

وحیدزاده: در «بی‌دفاع»اصراری برای حضور کمدین های مطرح ندارم/ برای جشنواره فجر آماده می‌شوم

ابراهیم وحید زاده

سینماپرس: ابراهیم وحیدزاده کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت جدیدترین اثر سینمایی اش را دریافت کرده در مورد این فیلم گفت: «بی دفاع» فیلمی اپیزودیک است که با تمام کمدی هایی که پیش از این در سینمای ایران شاهد بوده ایم تفاوت دارد و آن را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می کنم.

کارگردان فیلم سینمایی «شام عروسی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این فیلم داستان خانمی نقاش است که شهرت بسیاری دارد و در زندگی به دلیل این شهرت دچار مشکلات عدیده ای می شود و سپس با دریافتن نیرو و معجزه «عشق» دچار یک آزادی شده و از شر مشکلات، خود را رهایی می بخشد.

وحیدزاده خاطر نشان کرد: وجود شخصیت های کلیشه ای و نخ نما شده در فیلم های کمدی سینمای ایران باعث شده تا بسیاری از مخاطبان سینما نتوانند با این شخصیت ها همذات پنداری کنند و آن ها را جزئی از وجود خود نمی دانند؛ اما فیلم من به دلیل اینکه در حال و هوای امروز جامعه و خانواده ها به سر می برد قطعاً وضعیت بدی نخواهد داشت و در صورت اکران در زمان مناسب می تواند مخاطبان را به سالن های سینما بکشاند.

این کارگردان در بخش دیگری از این گفتگو تأکید کرد: من اصراری برای حضور کمدین های مطرح ندارم و معتقدم که باید از بازیگران بازی درست بگیرم و از این رو هر بازیگری می تواند از پس ایفای نقش در این فیلم برآید؛ ضمن آنکه کمدی که در این فیلم وجود دارد کمدی موقعیت است و در واقع حال و هوا و فضا ایجاد کمدی می کند که همین امر باعث شده تا کارگردان بتواند بازیگرانی به غیر از کمدین های مشهور را در این فیلم استفاده کند.

کارگردان فیلم سینمایی «تاکسی نارنجی» در خاتمه این گفتگو تأکید کرد: ما هنوز هیچ یک از بازیگران و عوامل را برای بازی در این فیلم انتخاب نکرده ایم و امیدواریم طی روزهای آتی بتوانیم به طور جدی وارد مرحله پیش تولید شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.