سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

جدیدترین خبرها از وضعیت جسمانی « داود رشیدی»/ برومند: این روزها امکان حضور در عرصه هنری وجود ندارد

اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر شهر

سینماپرس: احترام برومند بازیگر سینما و تلویزیون و همسر داود رشیدی هنرمند پیشکسوت سینمای ایران در مورد وضعیت فعلی خود و همسرش گفت: فضای فرهنگی این روزها با ذهنیات ما هیچ همخوانی ندارد و از این رو امکان حضور ما در سینما و تلویزیون دیگر مانند گذشته فراهم نیست.

بازیگر فیلم سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه در کشور ما شرایط به گونه ای است که هر هنرمندی زمانی دارد و بعد از گذر از یک محدوده سنی دیگر امکانی برای ادامه فعالیت و حضورش در حیطه فعالیت خود برایش فراهم نیست.

وی در مورد وضعیت فعلی همسرش داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر کشور گفت: آقای رشیدی پس از سال ها حضور در سینما و تلویزیون کشور هرآنچه را می توانستند برای اعتلا و ارتقای هنر انجام داده اند و اینک به دلیل شرایط جسمانی امکان حضور در هیچ یک از عرصه های هنری برایشان فراهم نیست و تنها به استراحت مشغول هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: از سوی دیگر فضای ذهنی ما با آنچه امروز در عرصه فرهنگ و هنر شاهد هستیم تفاوت بسیار زیادی دارد و به این دلیل حتی اگر پیشنهادی هم برای کار باشد ما نمی توانیم خود را با آنچه امروز به عنوان برنامه در تلویزیون و یا فیلم در سینما به خورد مخاطبان می دهند تطبیق دهیم و در آن ها حضور پیدا کنیم. متأسفانه هنر دیگر جایگاه اصلی خود را از دست داده و امیدی هم به بهبود آن نیست؛ البته در این میان برنامه سازانی هم پیدا می شوند که به دلیل خرد و بینش خود هنرمند را مجذوب به حضور در برنامه هایشان می کنند.

این بازیگر ادامه داد: به عنوان مثال منصور ضابطیان یکی از همان افراد باسواد و با دانشی است که هر شخصی از بودن در کنار او لذت می برد و از همین رو است که در حال حاضر پیشنهاد همکاری با وی را در برنامه «۱۰۰ برگ» که برای شبکه چهارم سیما تولید می شود پذیرفته ام و پیش از این تجربه همکاری بسیار خوبی با وی در برنامه «رادیو هفت» داشتم.

وی سپس به فعالیت های جدید سینمایی خود اشاره کرد و گفت: به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» به کارگردانی وحید موسائیان و «در سکوت» به کارگردانی ژرژ هاشم زاده را به پایان رسانده ام که احتمالاً اولین حضور هر دوی این آثار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

این مجری پیشکسوت تلویزیون افزود: حضور در فیلم آقای هاشم زاده که از سالیان بسیار دور آشنایی نزدیکی داشتم برایم تجربه بسیار دل انگیزی بود و بیش از هرچیز حضور هنرمندان نامی و طراز اولی همچون فاطمه معتمدآریا، سعید پورصمیمی، ویشکا آسایش، پانته آپناهی ها و... مرا به حضور در این اثر سینمایی ترغیب کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.