یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

خبر «سیامک شایقی» به سینماپرس؛

تدوین «ماه بر فراز زیرآب» به نیمه رسید

سیامک شایقی

سینماپرس: سیامک شایقی کارگردان سینما در رابطه با وضعیت فعلی جدیدترین اثر سینمایی اش گفت: تدوین فیلم سینمایی «ماه بر فراز زیرآب» به نیمه رسیده و تا ۳ هفته آینده این فیلم آماده نمایش خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی «باغ فردوس، پنج بعدازظهر» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تدوین ابتدایی این فیلم توسط بنده و اوژن سیداشرفی انجام می شود و سپس بهرام دهقانی تدوین گر پیشکسوت سینمای کشور روتوش نهایی این اثر را انجام خواهد داد.

وی سپس با تأکید بر اینکه پیش از آماده نمایش شدن، عنوان این فیلم تغییر خواهد کرد اظهار داشت: «زیرآب» نام یکی از شهرهای شمالی کشور است که جنگل های انبوه بسیار زیادی دارد که تمامی چوب های آن توسط قاچاقچیان قطع می شوند و ما با الهام گرفتن از نام این منطقه عنوان ابتدایی فیلم را انتخاب کردیم اما به دلیل عدم جذابیت عنوان، قطعاً نامی مخاطب پسندتر را برای آن در نظر خواهیم گرفت.

شایقی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: اطمینان دارم که بسیاری از مخاطبان جدی سینما به ویژه حامیان محیط زیست از این فیلم استقبال خواهند کرد و از این رو هیچ گونه نگرانی بابت اکران «ماه بر فراز زیرآب» ندارم.

گفتنی است؛ در خلاصه داستان این فیلم که فیلم نامه آن توسط سیامک شایقی نوشته شده است، آمده: «آقامحرم، جنگلبان کارکشته جنگل های (زیرآب) مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری ست. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه ی راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه ی جنگلی می برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی شان را ادامه میدهند، و یحیی پایداری اش را ...»

عوامل فیلم «ماه بر فراز زیرآب» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی: سیامک شایقی؛ عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، طراح چهره پردازی:احسان روناسی، صدابردار:آرش برومند، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه های ویژه تصویری:وحید قطبی زاده، دستیار تهیه :کیومرث لشکری، مدیر تدارکات: حسین فتحی، برنامه ریز :فاطمه زیوری، دستیار اول کارگردان : ایمان توکلی، دستیار دوم کارگردان :داوود سیاحتی، دستیار اول فیلمبردار :سعید خادمی، گروه فیلمبرداری :هاشم درزی - عباس نیسی - حسام سلیمی، گروه چهره پردازی :شقایق ذبیحیان - داوود فتحی، گروه صحنه و لباس : مانی معصومی- رضا تناور - نرگس قاسمیان، دستیار صدا : مصطفی محمدی.

آزیتاحاجیان، لادن مستوفی، مهتاج نجومی، فربد فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند از بازیگران این فیلم هستند، که بازیگران شناخته شده در کنار بازیگران جدیدی از بچه های تئاتر تهران و مازندران در کنار هم قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.