شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

آخرین خبرها از وضعیت سلامتی «فرج الله سلحشور»

سخنرانی فرج الله سلحشور در اختتامیه جشنواره قلم زرین

سینماپرس: فرزند فرج الله سلحشور کارگردان مطرح سینما و تلویزیون ایران در رابطه با وضعیت فعلی سلامتی پدرش گفت: پدرم از مدت ها قبل به سرطان ریه مبتلا شده است که این بیماری مدتی قبل در وی تشدید و منجر به بستری شدن ایشان در بیمارستان «خاتم الانبیا (ص)» شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ایشان به تازگی از بیمارستان مرخص شده اند و سطح هوشیاری و شرایط جسمانی شان نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است اما با این حال همچنان کسالت دارند.

فرزند فرج الله سلحشور با تأکید بر اینکه پزشکان نسبت به شرایط بیماری پدرم خوش بین هستند اظهار داشت: پزشکان به ما اعلام کردند که شرایط ایشان رو به بهبودی است و فعلاً نیازی به عمل جراحی ندارند؛ در هر صورت ما نیاز به دعای خیر مردم شریف کشورمان داریم و امیدواریم که این فیلمساز را که همیشه برای مردم قدم برداشته است از دعای خیر خود فراموش نکنند.

گفتنی است؛ فرج‌الله سلحشور سال ۱۳۳۱ در شهر قزوین دیده به جهان گشود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «توبه نصوح» به کارگردانی محسن مخملباف آغاز کرد. وی تاکنون مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی زیادی را با مضمون تاریخی و مذهبی ساخته که از جمله آن ها می توان به «ایوب پیامبر (ص)»، «یوسف پیامبر (ص)» و «مردان آنجلس» اشاره کرد.

سینماپرس برای این کارگردان سینما از خداوند منان شفای عاجل مسئلت می کند.

نظرات

  • ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۷
    1 0
    به امید شفای تمام بیماران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.