شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

با فیلمی از «سید جلال دهقانی اشکذری»

«عباس غزالی» در نقش فرزند شهید به جشنواره فیلم فجر خواهد آمد

عباس غزالی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: عباس غزالی بازیگر جوان سینما و تلویزیون معتقد است: خوشبختانه من پس از سال ها حضور در عرصه هنر جواب صبوری ام را گرفته ام و امسال در جشنواره فیلم فجر حضوری تأثیرگذار و پررنگ خواهم داشت.

بازیگر سریال تلویزیونی «وضعیت سفید» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من همیشه آرزو داشتم با یک فیلم خوب وارد سینما شوم که خوشبختانه سال گذشته این امر محقق شد و توانستم با فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی وارد سینما شوم که اولین حضورم در این اثر سینمایی، برایم کاندیداتوری بهترین نقش مکمل مرد را به ارمغان آورد.

وی سپس با بیان اینکه ۲ فیلم سینمایی را آماده اکران دارد که در صورت پذیرش هیات انتخاب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی از آن ها در این رویداد سینمایی خواهد بود اظهار داشت: فیلم «دلبری» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری رسما مسیری متفاوت در زندگی هنری من به وجود آورده و از آنجا که در این ملودرام اجتماعی نقش یک فرزند شهید را بازی می کنم، حضورم در این فیلم برایم همراه با ارزش و معنویت بود.

غزالی در رابطه با فیلم «دلبری» افزود: در این فیلم افتخار همکاری با آتیلا پسیانی و هنگامه قاضیانی را داشتم و اطمینان دارم که این اثر می تواند هم در جشنواره و هم در زمان اکران با استقبال بسیار خوبی مواجه شود؛ «دلبری» دو شخصیت اصلی زن و مرد دارد که نقش اصلی مرد را من بازی می کنم و ایفای شخصیت اصلی با نام طوبی را نیز خانم قاضیانی بر عهده دارند.

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول از بخش نوجوانان جشنواره دفاع مقدس برای نمایش «زیر باران آهنی» سپس خاطرنشان کرد: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «قیچی» به کارگردانی کریم لک زاده را به پایان رسانده ام؛ این فیلم می تواند موج جدیدی را نه تنها در سینمای ایران که در سینمای جهان به وجود بیاورد و از همین حالا بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که این فیلم می تواند پدیده سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر باشد.

این بازیگر با تاکید بر اینکه برای بازی در این فیلم سینمایی بیش از حد زحمت کشیده است خاطرنشان کرد: «قیچی» اثری شخصیت محور بود که مانند بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی که این روزها به شدت باب شده است محدودیت لوکیشن نداشت؛ داستان از یک خانه آغاز و به کوچه ها و خیابان ها و سپس به کویر و قطار و جزایر بکر جنوب ایران و بسیاری از روستاهای ساحلی و... می رسد که در نوع خود بی نظیر است.

بازیگر سریال تلویزیونی «حضرت یوسف (ع)» ادامه داد: متاسفانه سبک فیلمسازی در سینمای ما بسیار آسان شده و دیگر کمتر کارگردانی پیدا می شود تا حوصله این گونه فیلمسازی را داشته باشد و اغلب فیلمسازان در صدد هستند تا قصه های آسان و کلیشه ای و سردستی را برای تولیدات شان در نظر بگیرند؛ از این رو نمونه فیلم هایی مانند «قیچی» در سینما بسیار محدود هستند و باید برای رشد و ارتقای کیفی آثار سینمایی به این گونه آثار بهای بیشتری داده شود.

غزالی سپس در مورد داستان این فیلم سینمایی گفت: من در این اثر سینمایی نقش «راما» به عنوان کارکتر اصلی را بازی می کنم که از تهران گریخته و برای خروج از کشور به جنوب می‌ رود و در آنجا برایش اتفاقاتی به وجود می آید؛ «قیچی» اثری تماشایی است و به ویژه علاقمندان به طبیعت و جغرافیای کشور عزیزمان می توانند از این فیلم لذت زیادی ببرند.

بازیگر سریال تلویزیونی «مادرانه» ادامه داد: من در این اثر سینمایی افتخار همکاری با سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، بهزاد دورانی و رابعه مدنی را داشتم و امیدوارم که همه مردم از این فیلم خوششان بیاید.

وی در خاتمه این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا دیگر میلی برای حضور در تلویزیون ندارد گفت: من به تلویزیون بسیار مدیون هستم و به حضور در رسانه خاصی فکر نمی کنم؛ آنچه برایم مهم است بازی در آثاری است که بتواند مخاطبان را به صورت گسترده به سوی خود جذب کند و قطعا اگر پیشنهاد خوبی برای بازی در تلویزیون داشته باشم با طیب خاطر آن را خواهم پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.