جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

گپ بازیگر جوان سینما و تلویزیون با ما؛

«نازنین کریمی»؛ از بازی در سریال «عالیجناب» تا آماده نمایش بودن ۶ فیلم داستانی و تمرین تئاتر

نازنین کریمی در نشست مجموعه تلویزیونی « دختران حوا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده

سینماپرس: نازنین کریمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت های خود گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان هستم که از لحاظ ساختاری شبیه به آثار سینمایی است و طی یک ماه آینده تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

بازیگر سریال تلویزیونی «دختران حوا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «عالیجناب» سریالی پر شخصیت و جذاب است که فضای نویی را در کشور معرفی می کند که قطعا به دلیل به روز بودن تکنیک و ساختار می تواند مخاطبان زیادی را با خود همراه سازد؛ این سریال در ژانر اکشن و برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود و از آنجا که سام قریبیان در نیویورک درس فیلمسازی اکشن را خوانده و کار خود را بلد است فکر می کنم ما با اثری روبرو خواهیم شد که به مراتب از بسیاری از آثار مطرح سینمایی و تلویزیونی مان بالاتر باشد.

وی سپس در مورد نقش خود در «عالیجناب» گفت: داستان این سریال در مورد رئیس جمهوری است که برای وی و اطرافیانش مشکلاتی به وجود می آید و من در این سریال نقش عروس رئیس جمهور را بازی می کنم و پریوش نظریه نقش همسر رئیس جمهور و حسین پاکدل نیز شخصیت رئیس جمهور را ایفا می کند. تجربه بازی در این سریال برای من بسیار جذاب بود و قطعا می توانم بگویم متفاوت ترین نقشم را در این سریال ایفا می کنم.

کریمی در ادامه این گفتگو از آماده پخش بودن ۵ تله فیلم و یک اثر سینمایی با بازی خود خبر داد و گفت: این روزها در انتظار پخش فیلم های «تشنج»، «پرونده خانم سیام»، «مرد ایرونی»، «شروع یک پایان» و... از شبکه نمایش خانگی و تلویزیون هستم و در ضمن امیدوارم فیلم سینمایی «پاییز» به کارگردانی مهدی موسی پور که برای بازی در آ زحمت زیادی کشیده ام به زودی اکران شود.

این بازیگر جوان در رابطه با جدیدترین اثر سینمایی اش گفت: «پاییز» فیلمی جذاب در مورد طبیعت است که تمامی آن در جنگل های شمال کشور و با بازی من و پژمان بازغی ساخته شده است اما متاسفانه آنطور که شنیدم عوامل تولید این فیلم تمایلی به شرکت «پاییز» در جشنواره فیلم فجر ندارند. من در این اثر نقش متفاوتی را بازی کرده ام که امیدوارم مورد توجه مخاطبان سینما قرار بگیرد.

بازیگر فیلم سینمایی «برج مینو» در بخش پایانی این گفتگو از تمرین نمایشی با عنوان «تولدت مبارک پیمان» به کارگردانی شایان افکاری خبر داد و اظهار داشت: این نمایش ظرف یک ماه آینده در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت که در آن با امیرمحمد زند همبازی هستم؛ «تولدت مبارک پیمان» اثری رئالیستی است که می تواند برای بسیاری از مخاطبان همراه با جذابیت باشد و امیدوارم که استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.