دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

سینماپرس گزارش می‌دهد؛

ساخت خانه «دراکولا» در پاسداران / جدیدترین خبرها از فیلم جدید رضا عطاران

رضا عطاران در  نشست خبری فیلم «رد کارپت» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: رضا عطاران بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون این روزها در حال پیش تولید جدیدترین اثر سینمایی اش با عنوان «دراکولا» بوده و ساخت دکور این فیلم را پشت سر می گذراند.

بر اساس اطلاعات حاصله خبرنگار سینماپرس این روزها عوامل این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن را علی سرتیپی بر عهده دارد، مشغول طراحی دکور سنگینی در خیابان پاسداران تهران هستند که قرار است لوکیشن اصلی این فیلم سینمایی و خانه همان «دراکولا» و یا «خون آشام» باشد.

این اثر سینمایی که قرار است فیلمی متفاوت در کارنامه هنری رضا عطاران باشد از همین حالا به اکران نوروز ۹۵ چشم دوخته و عوامل این فیلم مایلند تا حضوری جدی در جشنواره فجر داشته باشند.

تاکنون حضور بازیگرانی از جمله سیامک انصاری، ویشکا آسایش، ژاله صامتی و عباس محبوب در این اثر سینمایی قطعی شده است و بر اساس خبرهای منتشر شده قبلی رضا عطاران نیز شخصیت اصلی این فیلم سینمایی را بازی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس آنچه تاکنون در رابطه با این اثر سینمایی در رسانه ها منتشر شده به این شرح است: عطاران نقش خون آشام یا وامپیری را بازی میکند که از نقطه ای ناشناخته وارد ایران شده و اولین شخصی که سرراهش قرار میگیر یک معتاد است. آقای خون آشام به راحتی خون این معتاد را می مکد اما بعد از مدتی آثار اعتیاد در وجود خون آشام مشاهده می شود و همین ماجرا وضعیت کمیکی را برایش رقم می زند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.