یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

فرحبخش: «آب‌نبات چوبی» جنجالی نیست/ از اظهار نظر برخی رسانه ها تعجب می‌کنم

حسین فرحبخش*

سینماپرس: محمدحسین فرحبخش کارگردان سینما تصریح کرد: اینکه برخی رسانه ها از همین حالا عنوان می کنند فیلم جدید من جنجالی ترین اثر سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر است تعجب می کنم چرا که این فیلم هیچ خطوط قرمزی را رد نکرده و اگر دوباره گروه های فشار نخواهند مرا مورد آزار قرار دهند این اثر روالی معمولی مانند سایر آثار سینمای ایران دارد.

کارگردان فیلم سینمایی «مستانه» که به تازگی فیلمبرداری جدیدترین اثر سینمایی اش با عنوان «آب نبات چوبی» با نام قبلی «تهران من» را به پایان رسانده است در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد حضور این فیلم در جشنواره فجر گفت: حضور این فیلم در جشنواره قطعی نیست؛ چرا که هیأت انتخاب سلیقه ای عمل می کند و مشخص نمی کند که آیا این فیلم می تواند در بخش راه یافتگان بخش مسابقه قرار بگیرد یا نه!

وی افزود: «آب نبات چوبی» فیلمی اجتماعی است که در فضایی رئال ساخته شده و از نظر مضمونی مانند ساخته های پیشین من است؛ من همواره به مخاطب عام در آثارم می اندیشم و از این رو می توانم این را با صراحت عنوان کنم که جدیدترین فیلمم اثری مردمی است که می تواند با استقبال خوبی از سوی آن ها روبرو شود.

وی سپس با تأکید بر اینکه «آب نبات چوبی» یکی از قوی ترین ساخته های وی از منظر ساختاری است اظهار داشت: این فیلم ساختار بسیار قوی دارد و با آثار پیشین من متفاوت است؛ اما از منظر مضمونی چندان تفاوتی با دیدگاه های قبلی من در آن دیده نمی شود.

کارگردان فیلم سینمایی «عطش» ادامه داد: این فیلم روايتگر کنکاش و تقابل ۲ نسل جديد و قديم بر سر مسائل پيرامون خودشان است، شخصیت اصلی این فیلم دختر جوانی است که در جامعه دچار مشکلاتی می شود و همین باعث می شود تا مشکلات جوانان در طبقه متوسط شهرنشین در این فیلم بیان شود.

فرحبخش در خاتمه افزود: رضا عطاران یکی از متفاوت ترین و جدی ترین نقش هایش را در این فیلم سینمایی بازی کرده است که قطعاً می تواند با استقبال خوبی از سوی طرفداران این بازیگر روبرو شود.

عوامل فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» عبارتند از تهیه‌کننده: عبداله عیلخانی، کارگردان: محمدحسین فرح‌بخش، نویسنده فیلمنامه: علی اصغری بر اساس داستانی از کامران قدکچیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: کریم امینی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار صحنه: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی متن: آریا عظیمی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراح لباس: گلناز گلشن، طراح صحنه: حجت اشتری، گروه کارگردانی: رضا چوبینه، مریم فتحی، اجرای گریم: رضا باباپور، محبوبه تات لاری، مدیر تدارکات: محمد عزت خواهی، محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم. رضا عطاران، سحر قریشی، کریم امینی، هنگامه حمیدزاده، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شقایق فراهانی و میلاد کی مرام تیم بازیگران فیلم «آب نبات چوبی» را تشکیل داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.