دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

در پی دریافت مجوز تولید به سینماپرس خبر داد

حسن هدایت: «فراموش شدگان» زمستان جلوی دوربین می‌رود

حسن هدایت کارگردان

سینماپرس: حسن هدایت کارگردان سینما و تلویزیون همزمان با صدور پروانه ساخت جدیدترین اثر سینمایی اش با عنوان «فراموش شدگان» در رابطه با روند تولید این فیلم گفت: ما نیاز به فضای سرد و زمستانی داریم و از این رو این فیلم در فصل زمستان جلوی دوربین خواهد رفت.

کارگردان فیلم سینمایی «دلاوران کوچه دلگشا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من جزو فیلمسازانی هستم که به کیفیت اثرم بیش از هر نکته دیگری می اندیشم و از همین رو مایل نیستم فیلمم را به صورت عجله ای برای حضور در جشنواره فجر تولید کنم و از همین حالا به اکران خوب فیلم فکر می کنم.

وی سپس با بیان اینکه در کارنامه فیلمسازی من ساخت همه نوع فیلمی در ژانرهای مختلف دیده می شود اظهار داشت: «فراموش شدگان» فیلمی با سوژه روز و در ژانر اجتماعی است که به مسائلی که این روزها در میان خانواده ها و مردم به کرات دیده می شود توجه دارد.

هدایت ادامه داد: عنوان «فراموش شدگان» قطعاً ظرف یک هفته آینده تغییر خواهد کرد؛ چرا که بنا به اعلام سازمان سینمایی این عنوان با یک فیلمنامه دیگری که حدود ۲ سال قبل توسط یکی از کارگردانان محترم سینما پروانه ساخت دریافت کرده یکی است و بنا به صحبت هایی که بنده با همکارم داشتم قرار شد که نام فیلم ما تغییر کند که به زودی عنوان جدید فیلم را انتخاب کرده و پس از گرفتن تأییدیه از سازمان سینمایی حتماً آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

کارگردان فیلم سینمایی «گراند سینما» تأکید کرد: تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بنده بر عهده دارم و تاکنون حضور هیچ شخص دیگری در این پروژه قطعی نشده است؛ پس از گرفتن تأییدیه نهایی عنوان جدید فیلم از سازمان سینمایی پیش تولید این فیلم را تا اواسط آذرماه آغاز کرده و به انتخاب عوامل می پردازیم.

گفتنی است؛ حسن هدايت متولد ۱۳۳۴ تهران، وي فارغ التحصيل مديريت صنعتي است. وي فعاليت در سينما را از سال ۱۳۶۲ با فيلم «پيك جنگل» به عنوان نويسنده، كارگردان و طراح صحنه آغاز كرد. او تاکنون ده ها اثر سینمایی و تلویزیونی را به عنوان نویسنده و کارگردان جلوی دوربین برده است که از «ناسپاس»، «یک مرد، یک شهر»، «گرداب»، «سایه روشن»، «بیگانه ای در شهر»، «آخرین بندر»، «چشم شیطان» و... می توان نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.