چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

در طول برگزاری جشنواره سینما حقیقت

مرکز گسترش دومین دوره کارگاه آموزشی تخصصی «داک پرو» را برگزار می‌کند

آرم سینما حقیقت*

سینماپرس: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت»، با همکاری شبکه مستند اروپا (EDN) دومین دوره ورک‌شاپ تخصصی «داک پرو» DocPro را برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس، این ورک‌شاپ تخصصی همزمان با برپایی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت و طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذرماه ۹۴ در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

شبکه مستند اروپا EDN در سال ۱۹۹۶ میلادی به منظور ارائه‌ی مشاوره و جذب حامیان مالی بین‌المللی برای تولید حرفه‌ای فیلم مستند و پخش تخصصی آثار در بازارهای بین‌المللی برای فیلم‌سازان، تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان شروع به کار کرد.

لازم به ذکر است که در این ورک شاپ تخصصی، نکات مهم و کلیدی برای راهیابی مستندهای ایرانی در جشنواره‌ها و بازارهای بین‌المللی با حضور کارشناسان خارجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت در این ورک‌شاپ حداکثر تا روز هفتم آذرماه ۱۳۹۴ فرصت دارند که به پایگاه اینترنتی جشنواره سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در این کارگاه‌ تخصصی، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نمایند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.