چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

فیلمی به کارگردانی علی قوی‌تن

«آسمان آبی مادرم» در یونان به نمایش در می‌آید

فیلم سینمایی آسمان آبی مادرم

سینماپرس: فیلم «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی‌تن در هجدهمین دوره جشنواره «الیمپیا» کشور یونان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماپرس، بعد از حضور فیلم «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن در جشنواره های جیفونی ایتالیا، گدینیا لهستان، سینه کید هلند و گوا هند، این فیلم در تازه ترین حضورش در بخش رقابتی هجدهمین دوره جشنواره بین المللی کودک و نوجوان الیمپیا که از تاریخ ۷ تا ۱۴ آذر ماه (۲۸ نوامبر تا فیلم «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی‌تن در هجدهمین دوره جشنواره «الیمپیا» کشور یونان به نمایش درمی‌آید.۵ دسامبر) در کشور یونان برگزار می شود به نمایش درمی آید.

این جشنواره که از جشنواره های معتبر کودک و نوجوان است، در شهر پیرگوس در ۳۰۰ کیلومتری شهر آتن برگزار می شود و این دوره در چهار بخش رقابتی فیلم های بلند، کوتاه، انیمیشن کوتاه، مستند و چند بخش جانبی برگزار می شود.

فیلم «آسمان آبی مادرم» که پخش بین المللی آن بر عهده موسسه رسانه های تصویری است، داستان مادر و پسر جوانی است که سعی در حفظ معدن زغال سنگ کوچک خود در برابر زیاده خواهی های معدن دار بزرگ منطقه هستند.

فیلم های ایرانی در دوره های گذشته این جشنواره شرکت داشته اند و سال قبل نیز فیلم «بر بالهای خیال» به کارگردانی فرهاد مهرانفر از طرف موسسه رسانه های تصویری در بخش مسابقه حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.